Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Als het aan mij zou liggen 2e huis, maar dat wil Assie niet. Ben je verplicht daar altijd naar toe te gaan. Kon praten als brugman en uitleggen dat je het ook kunt verhuren via een makelaar.
Gaan ieder jaar minimaal 1 keer naar Tenerife dus een 2e huis zou lekkerder zijn. Maar ja Assie he, er is maar 1 baas hier in huis :wink:
Maar we gaan eerst binnenkort maar eens kijken op Kreta, nog nooit geweest. Ben benieuwd :wink:

2 likes

We gaan uit van definitief. Kids hebben nu de goede leeftijd ervoor en we kunnen grotendeels online werken. Dus we gaan ervoor

5 likes

Bedankt voor de update, kan ik weer even vooruit :joy:
Je zal net zien in juni heb ik vakantie is dan de uitreiking ben ik vast in het buitenland en mis ik alles. Ik krijg al jeuk als ik er aan denk . Moet er bij zijn :sweat_smile:
Lijkt me ook super gaaf om iedereen te ontmoeten.

7 likes

giphy

5 likes

giphy (1)

4 likes

UPDATE UPDATE UPDATE

Beste liefhebbers,

Natuurlijk kijkt iedereen uit naar zijn HFLE 2024 en we hebben dan ook goed nieuws! Het pre-productie model is door ons goedgekeurd en hij gaat nu in productie! En mensen, hij is echt precies zo geworden als we hadden bedacht of misschien zelfs wel mooier. In ieder geval zijn wij happy met het resultaat en wij hopen ook dat jullie hem ook fantastisch vinden.

Rest ons nog een datum te plannen voor de uitreiking, die gaan we op korte termijn ook communiceren. Als je er niet bij kan zijn geen zorgen, dan maken we een afspraak dat we hem naar je verzenden. Je ontvangt binnenkort ook deel 2 van de factuur in je mail.

En aangezien foto’s meer zeggen dan 1000 woorden hebben we hieronder een paar foto’s voor jullie. Wel in de regen maar hij is de WR test met vlag en wimpel doorlopen. Wat vinden jullie??

98 likes

Zeeer fraai, het grijs van de bezel icm de blauwe plaat en de witte indices is echt nog mooier dan in de renders… Top! En leuk dat 'ie eraan komt natuurlijk :slight_smile:

6 likes

Erg erg mooi :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Pfffffffffff dit is precies zoals ik het voor ogen had!
Prachtig :smiley::smiley::smiley::+1:

5 likes

Het grote aftellen lijkt nu echt te zijn begonnen! Hulde, mannen!

Hij ziet er puik uit zo op de foto’s. De kleuren van de bezel inlay en wijzerplaat smoelen lekker bij elkaar. Ik vind het zelfs bijna stijlvol :stuck_out_tongue_winking_eye:… en dat voor een duiker.

Kom maar op met die slotfactuur voor horloge en gespsluitingen. En nu zien dat ik erbij kan zijn tijdens de grote give away show :pray:.

Ik kijk uit naar de volgende update!

5 likes

Hij ziet er inderdaad prachtig uit, ik kan niet wachten om hem in ontvangst te nemen en te dragen.
Bedankt voor de update en jullie inzet tot zover.

6 likes

Mooi geworden!

5 likes

Wow…zo in het echt. Mooie kleurencombi en mooie band. Erg blij mee. Thanks

5 likes

Top. Prachtig dit!
Bedankt voor de info!

4 likes

Prachtige foto’s van een fantastisch horloge, kan het niet afwachten😀!
Bijzonder mooie kleurencombinatie🥰.

Dank jullie wel👍🏻

6 likes

Whoehoeoeoe :partying_face: Plaatje hoor

5 likes

Mooi !!!

5 likes

image

Kan niet wachten!

6 likes

Ziet er mooi uit zeker ook op deze stalen band :ok_hand:t2:

5 likes