Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Mogge :sun_with_face:

11 likes

Goedemorgen Squalisti,

Nog even wachten en we mogen de HFLE verwelkomen. Los van de opties die we hebben kunnen kiezen bij het bestellen, staal/tropical rubber, heeft iemand al eventueel nagedacht over andere mogelijke combo’s? Mij lijkt een oranje Rubber B-achtige band echt tof!

4 likes

Ik heb de hoop dat een of twee van deze curved end silicone straps hem goed gaan staan :smile:
Vind ik vaak toch het mooiste op dit type kast

9 likes

Lekker jammen, met de jongste…

16 likes

Cool!

9 likes

Daar moet vast wel een geschikte combinatie tussen zitten!:smiley:

1 like

Heb jij gewoon een Jazz Bass ingelijst in de kamer hangen!?:open_mouth: Gaat mijn vrouw niet waarderen, ben ik bang. :grimacing::sweat_smile: Wel gaaf!:star_struck::+1:

2 likes

Heb ook nog een Precision op de slaapkamer staan :upside_down_face:.

1 like

Wit met een tortoise slagplaat blijft wel een van de mooiere combinaties op een Jazz :+1:.

1 like

Ah, kijk! Beetje keuze is nooit weg!

Thanks! Ja, hé? Vind ik ook wel. :blush:

En natuurlijk sunburst en dan fretless, a la Jaco. :sunglasses:

2 likes

13 likes

Ik ben er al een heel tijdje klaar voor :grinning::sunglasses:

11 likes

13 likes

18 likes

Goedemorgen!

16 likes

Mogge :palm_tree: :sun_with_face:

13 likes

Lekker in de tuin bezig. :cherry_blossom::sunny:

12 likes

Als een garnaal in het water :shrimp: :grin:

13 likes

Wel lekker ook, op een witte band! Denk dat ik morgen ook maar weer 'ns een van de Squales aan een witte band hang. :sunglasses:

Maar, over garnaaltjes en (koud) water gesproken…
YARN | - You mean shrinkage. - Yes. | Seinfeld (1993) - S05E21 The Hamptons  | Video gifs by quotes | 4d6b3d57 | 紗

Seinfeld on X: ""I was in the pool!" #Seinfeld #Shrinkage  http://t.co/f6PJpgrYP7" / X

Elaine Benes - "It shrinks?" (Shrinkage) | Seinfeld, Seinfeld funny, George  costanza

:wink:

5 likes

:rofl: