Die twee chroom kappen heb ik eraf gehaald want die zijn heel onhandig bij verschillende speelstijlen. De duimsteun heb ik er ook afgehaald. En laat ik nu het doosje waar dit allemaal in zit nergens meer kunnen vinden
Heel mooi ding! En idd, die kappen zijn wel gaaf, maar niet per se handig, he? Zijn volgens mij ooit bedacht omdat men dacht dat mensen een open/zichtbare brug en elementen niet mooi zouden vinden. Maar werden er eigenlijk, vanaf het begin, meteen afgehaald door veel muzikanten. Succes met zoeken!
Het was ook een beetje tegen instraling, single coils zijn daar wat gevoeliger voor, maar dat heeft eigenlijk weinig zin omdat die kappen niet geaard in het circuit zijn. En bij een snaar wisselen of een set moet iedere keer die kap eraf …
Al jaren De laatste tijd Slinky’s coated van E. Ball. Blijven heel lang twinkel helder en spelen heel soepel door een iets lagere snaarspanning. Bass talk …
Misschien heb je wel gelijk.
Ik twijfel aan het formaat, anderzijds kom je dit model in deze goede staat zelden tegen.
Het goud zit er overal nog goed op.
… grows on me, ik zie hem inmiddels - zeker met de metalen band, zoals op de foto van @royke74 - als potentiele opvolger van mijn huidige Astron. Sowieso moet een Master er nog een keer komen.
Misschien valt het in het echt mee hoor, maar voor die prijs lijkt de afwerking van de band (een stuk) minder strak dan van de kast. @royke74 Klopt dat?