Klaar voor vanavond…
De band op zich is erg mooi afgewerkt. Vind hem zelf ook wel wat prijzig , zeker omdat de endlink niet helemaal met de case mee loopt. De brushing is uiteraard niet schuin mee met de lijn vd lugs maar dat is eigenlijk altijd zo. Ik vind hem ondanks dat top en ik heb geluk dat de fit perfect is, een fijnafstelling heb je niet. Je moet het met de linkjes doen
Een band van grade 5 titanium, die zou passen op mijn Palombari.
Daar ga ik me waarschijnlijk aan storen voor dat geld.
Dit en ook geen micro afstelling e/o duikersextentie.
Ik hou het nog maar even bij een rubberen band.
Wat is dit voor band? Welke leverancier? Thx!
Buongiorno, Squalegekkies!
Gisteravond was super gezellig, bij de Mannen van de Tijd, met @Archer en @MotoSkooly! Wordt volgens mij, hopelijk, een leuke aflevering om te luisteren, binnenkort!
Kon gelukkig een beetje uitslapen, vanmorgen!
Even alles uitpakken weer.
Fijne dag, allemaal!
Zeker! Was gezellig en ik denk dat jij en Roel, Squale aardig in het zonnetje hebben weten te zetten
Alsof het hier nogn niet druk genoeg word met die 100 HFLE’s die eraan zitten te komen
Volgens mij waren we met z’n drieën lekker bezig en enthousiast aan het vertellen over Squale, als een stel tienermeisjes over de nieuwste boyband!
Het is echt kl#teweer! De afgelopen dagen waren heerlijk. Maar het is inmiddels weer herfst. Tja, blijft toch Nederland, he…?
Nog maar eens een keertje neerzetten, maar oef wat irriteer ik mij aan die bezel met die kras op 2 uur. Hoop dat er iemand bij de uitreiking van de HFLE Squale mij kan helpen, e.v.t een service en een nieuwe bezel. Want ik wil kunnen genieten van mijn Squale, hoop er mettertijd nog 1 bij te kopen. Waarom, ik geniet gewoon van dat merk.
Ik dacht dat ze geen losse inlays leveren maar een nieuwe bezel met inlay.
Door de schroefjes in de bezel een klusje van niks voor de Squale hofleverancier hier op t forum.
En als je het voor elkaar krijgt zelf een nieuwe bezel te bemachtigen dan kan dat ook bij een goede lokale horlogemaker gedaan worden.
Wel altijd duidelijk afspreken dat je geen schade aan de kast accepteert ivm de bezel wissel en foto’s maken voordat je het horloge opstuurd of wegbrengt.
Ik zou Q-Watches aanraden omdat die erg thuis zijn met Squale.
Je bedoelt @MotoSkooly en @royke74? Misschien kan 1 van de 2 mij vertellen wat een complete service kost met natuurlijk weer een nette bezel. Kan ik die meenemen naar de uitreiking van de HFLE, even oud voor nieuw omruilen . Hoef ik toch niet horlogeloos naar de uitreiking
Juist die bedoel ik.
Je bedoelt boodschappen doen bij Appie? Ik kom er ook best vaak. Maar een hobby zou ik het niet willen noemen. Dan ga ik liever naar een platenzaak, muziekwinkel of juwelier.
Of de Squale kroeg, natuurlijk!