Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Aangezien ik de ChocoMatic pas 2 keer heb gedragen sinds ik hem heb, heb ik hem in het blauwe gedeelte geplaatst🙄

Draag doordeweeks eigenlijk alleen de :green_apple: ultra 2.
En mocht ik een echt horloge om willen dan pak ik de Squale Quartz 1545, die staat altijd goed👍

1 like

Een hele fijne Squale podcast mannen :+1::+1:

@TagEd @MotoSkooly @Archer :clap:

10 likes

Dank je wel, man! Wij hadden het ook erg naar onze zin, bij de Mannen van de Tijd! Blij dat dit ook zo overkomt! :+1: :beers:

6 likes

Absoluut. Het enthousiasme ‘spatte’ ervan af!

3 likes

Misschien toch niet helemaal met nog een incoming naast de TH :see_no_evil:

3 likes

Heerlijk man :sunglasses:

1 like

Die Squale podcast heeft me weer gepakt hoor. Eeg goed gedaan haha

Iemand de squale COSC hier?

Heb ooit een zwarte 1521 gehad. Fantastisch voor het geld. Maar die nieuwe COSC zien er mooi uit zeg :ok_hand:t2::ok_hand:t2: brushed/polished kast en opgelegde indexen.

7 likes

Ik ben ook weer helemaal enthousiast :smile: :ok_hand:

16 likes

Lang geleden dat ik mijn Blup heb laten zien!

Goedemiddag, Squalisti!

16 likes

Over comfortabel gesproken; Nick Mankey Hook Strap :+1:

17 likes

Wacht maar tot jij je Squale om de pols hebt. Een groot feest zo’n onbelemmerd zicht op de wijzerplaat. En zoals @royke74 aangeeft dit is blanke ARC daar zie je de lijntjes veel minder in. Deze coating valt overigens ook niet echt op, is anders als de blauwe coating van de 1521 serie of bijvoorbeeld een Breitling

7 likes

Boh, dit s ook mooi zeg dast groen. Ik wil er weer een :slight_smile:

Maar zo veel keuze in kast afwerking en kleuren…

EDIT: zie ook dat die in het blauw is blue ray. Erg vet

2 likes

Toch maar weer snel op een rubber, staat hem het best vind ik :sweat_smile: dit keer op de good old summit, denk dat ie snel weer op de Tropic gaat of ik probeer het groene OG leertje

Dat klopt ja! Die is er volgens mij nog geen op het forum dus……

7 likes

Als ik trouwens wat filmpjes zie van de blauwe COSC 1521 lijkt deze donkerder blauw dan de standaard 1521 blauw, klopt dat @MotoSkooly ?

1 like

Bedankt.
Van Wolbrook.

6 likes

Klopt helemaal, de COSC is donkerder zeker als er weinig licht op schijnt. Meer chique ipv sportief…

3 likes

Heeft geen zin. Velen van ons hebben het al geprobeerd. Maar uiteindelijk komt er altijd weer een Squale terug. :person_shrugging:
Het is net een
Boomerang Employees: The Pros and Cons

10 likes

Squales doen het naar mijn inziens het beste met een zonnetje en die van jou al helemaal. Heel nice die blauwe plaat plus opgelegde uurmarkeringen.

2 likes

Je kunt het mooi verkopen (moet je wat mee doen) :joy:

Ik zit in het kamp geen coating. Gewoon enkel aan de binnenzijde zoals het hoort :innocent:

Lossen we gewoon op, geen moeite :muscle: Ben erg benieuwd naar de squale.

4 likes

Heel gaaf ja!

Ga me eens wat meer verdiepen. Looks van de COSC vind ik heel mooi maar hij is ook een stuk duurder natuurlijk

Die blue ray vind ik ook lekker

En @TagEd ik heb het altijd naar de zomer toe. Zo een Squale lonkt dan. Een keer gehad de meest gangbare zwarte.

2 likes