Ik ga mijn best doen, laat Assie mij wel overhoren , maar heb je dat geluidsfragment beluisterd van @Wes181, nou ik sprak het dus uit zoals bij de eerste 2, de vrouw spreekt het uit zoals jij
En dan zoals @pasd het uitspreekt, moet je nog Italiaans leren ook, ga ze gewoon allemaal leren. Luister wat de ander zegt en daar ga ik dan wel in mee
Ha Edwin, bel gaat net. Pakketje, wat zit erin een horloge. Nee geen Skwaale, maar toch iets wat net zo gevaarlijk is als de haai. Mag jij raden welke het is, blijkbaar heb ik iets met visjes
Tijdens de thuiswerkdag zit ik de Squale aflevering van de MvdT podcast te luisteren, leuk zeg, om zo iets te horen over Squale in het algemeen en het HFLE proces in het bijzonder. Leuk @TagEd@MotoSkooly en @Archer !
Net ook geluisterd. Leuke aflevering. Ben erg benieuwd naar de limited. Ik schrok van de opmerking dat de limited ook aan de buitenzijde een coating heeft Ben ik geen fan van maar die poetsen we er wel af
Bijna, nou ja, je zal nog wel een NA voorbij zien komen. Moet eerst Assie aan het werk zetten voor de foto’s en de koffie klaarzetten want ze komt zo thuis
Ik snap echter nooit waarom je een zachtere laag op een keihard materiaal aanbrengt
Maar zoals gezegd geen punt want is zo opgelost voor degene die het niet pruimt. En voor degene die er wel wild van wordt is het ook helemaal dikke prima