Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Eerste keer mee op vakantie

17 likes

Staat prima he op die oranje tropic waar gaat de reis heen?

Dat gaat helemaal goed komen :ok_hand:

1 like

Schitterend horloge en bijna aangeschaft maar die 22mm lugs op een 39 hell no. Dat haalt volledig dat subtiel vintage gevoel eruit. Ik had een 41 met 22 en dat oogde al teveel voor het formaat. Nee die 39 gmt had max 20mm moeten hebben

1 like

Kreta :sun_with_face:

G&T & Squale

10 likes

Nice, geniet ervan we zien de fotos wel voorbij komen :grin:

Nu moet ik het weten ook, natuurlijk geluisterd naar de podcast over de Squale. Echter hoor ik de boys iedere keer zeggen Skwale, zelf spreek ik het altijd op z’n Engels uit Squale. Dus hoe spreek je het nu echt uit Skwale of Squale, mag ook naar het domme vragen topic hoor :wink:

5 likes

Hey Ferry, het is Skwaale. Ga je dat wel even goed oefenen, de komende tijd? Dan gaan we 9 juni even checken of je het goed doet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Deze maakt er ook wat moois van… Skweel :laughing:
Als iedereen straks bij de uitreiking een paar biertjes op heeft dan zullen we nog wel een paar variaties horen.

Edit:
De onderste “vrouwenstem” komt wat mij betreft het dichtst in de buurt zoals het hoort.

4 likes

Skoewaale :pinched_fingers:

En dan met een lekker overdreven Italiaanse tongval :wink:

3 likes

Incoming! :partying_face:

3 likes

Zonder Squale, die ligt in het kluisje op de kamer😔

5 likes

Waarom!? Tenzij het een 1545 is en je wil geen lumedots kwijt raken :crazy_face:

3 likes

Met horloge krijg ik zo’n witte streep op mijn pols :joy:

4 likes

Ben zo’n type die zijn horloge afdoet bij douchen, op het strand, bomen omhakken, etc.

4 likes

Dan leg je hem op je buik :smile:

Oja dat doe ik nooit

Dat ook niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

14 likes

7 likes

Echt waar?! Hey, tof, man! Congrats!:champagne::+1: Ben heel benieuwd! Wel even plaatje(s) posten, hè! Hier en in het TH-topic of misschien wel even een leuke NA-topicje maken?!

1 like