Eerste keer mee op vakantie
Staat prima he op die oranje tropic waar gaat de reis heen?
Dat gaat helemaal goed komen
Schitterend horloge en bijna aangeschaft maar die 22mm lugs op een 39 hell no. Dat haalt volledig dat subtiel vintage gevoel eruit. Ik had een 41 met 22 en dat oogde al teveel voor het formaat. Nee die 39 gmt had max 20mm moeten hebben
Kreta
Nice, geniet ervan we zien de fotos wel voorbij komen
Nu moet ik het weten ook, natuurlijk geluisterd naar de podcast over de Squale. Echter hoor ik de boys iedere keer zeggen Skwale, zelf spreek ik het altijd op z’n Engels uit Squale. Dus hoe spreek je het nu echt uit Skwale of Squale, mag ook naar het domme vragen topic hoor
Hey Ferry, het is Skwaale. Ga je dat wel even goed oefenen, de komende tijd? Dan gaan we 9 juni even checken of je het goed doet.
Deze maakt er ook wat moois van… Skweel
Als iedereen straks bij de uitreiking een paar biertjes op heeft dan zullen we nog wel een paar variaties horen.
Edit:
De onderste “vrouwenstem” komt wat mij betreft het dichtst in de buurt zoals het hoort.
Skoewaale
En dan met een lekker overdreven Italiaanse tongval
Incoming!

Squale, die ligt in het kluisje op de kamer
Waarom!? Tenzij het een 1545 is en je wil geen lumedots kwijt raken
Met horloge krijg ik zo’n witte streep op mijn pols
Ben zo’n type die zijn horloge afdoet bij douchen, op het strand, bomen omhakken, etc.

krijg ik zo’n witte streep op mijn pols
Dan leg je hem op je buik

bomen omhakken
Oja dat doe ik nooit

horloge afdoet aan het zwembad
Dat ook niet

Incoming!
Echt waar?! Hey, tof, man! Congrats! Ben heel benieuwd! Wel even plaatje(s) posten, hè! Hier en in het TH-topic of misschien wel even een leuke NA-topicje maken?!