Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Nice! Blup!

1 like

Deze blijft toch ook trekken, met z’n unieke kast

De Matic :shark: mag zo mee on the job :muscle:t2:

14 likes

12 likes

Neee zou het dan toch echt?

Edit: @royke74 @MotoSkooly inslaan die handel!

Edit2: @junior keer je spaarpot maar om voor een 1521 op staal :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Wat, geen vlindersluiting…?

4 likes

Haha kei gek.

Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen, of er dan een polished en blasted bracelet komt :thinking: en dat wordt dan wel een hoog blingbling gehalte vrees is :sweat_smile: of zou er een brushed/polished 1521 komen (zoals de cosc) waar de bracelet dan bij past.

Zo veel vragen :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ja, ik heb er al die tijd in geloofd! En het gaat gebeuren, zeg ik je! :beers:

5 likes

Hoho, @junior was net richting de Master aan het bewegen, nu niet afleiden…! :wink:

3 likes

Het is een epic battle!

7 likes

Nicee, was te verwachten maar ben hier toch wel blij mee. Hoop dat ze een beetje schappelijk geprijsd worden!

2 likes

Dat hopen we altijd, allemaal. Maar valt vaak een beetje tegen. Geldt overigens voor ongeveer alle merken. Ik zie al járen zelden een nieuw model of een upgrade en denk dan: “Hé, die hebben ze scherp geprijsd!” :grimacing: :thinking: :wink:

2 likes

Next station: Bracelet voor de Matic? :hugs:

4 likes

Ik zie op die render toch duidelijk schroeven?

2 likes

Dat is niet altijd waar, ik heb ook wel eens stalen band gehad met de schroeven allemaal aan één kant, ik moet je de details even schuldig blijven (was het de Breitling Colt :thinking:). Betekent dus wel dat je schakels specifiek voor de 12u-zijde en 6u-zijde hebt :sweat_smile: (duurde even voordat ik dat door had). In ieder geval hadden alle stalen Squale banden die ik tot nu toe heb gehad ‘gewoon’ schroeven :wink:

1 like

Tja dat hoop ik ook :hugs: maar denk dat je toch gelijk hebt.
Of het is door AI allemaal een beetje aangepast om duidelijk te laten zien dat het schroefjes zijn.

1 like

Ik denk dat ze wel schroeven gebruiken hoor. In de bracelet van de nieuwe 1545 zitten ook schroeven. Zou me verbazen als ze dat hier dan niet in gebruiken.

Plus, die spleten op die tender zijn te breed voor pin/collar, denk dat ze gewoon te lui zijn geweest om aan de ene kant schroefkopjes te tonen en de andere de onderkant van het draadeind.

2 likes

Zelf net de MN gewisseld voor Tropic.

Fijne dag Squalistaas :hugs:

14 likes

Ik zie net wel dat de master bracelet een ‘bushing pin system’ heeft, whatever that may be :man_shrugging:

2 likes

26 likes