Helaas (en tegelijkertijd gelukkig) kan de TH gelijk weer retour @TagEd de schroefkroon werkt niet, die blijft eruit springen
Dan rocken we deze maar weer verder
Helaas (en tegelijkertijd gelukkig) kan de TH gelijk weer retour @TagEd de schroefkroon werkt niet, die blijft eruit springen
Dan rocken we deze maar weer verder
Die buckle, da’s een oudje, nie?
Tegenwoordig zien ze er zo uit
Oh, wat köt! Ja nee, dat wil je niet. Erg jammer!
Zou het niet weten, zat bij de set.
Tropic is van Joseph Bonnie.
Ah, u bent een luxe paardje!
Maareh, schijnen fijne banden te zijn, toch? Hoe is die, vergeleken met de -vind ik in ieder geval- al best fijne Squale tropic?
Hahaha, ja prima band maar dat is die van Squale ook. Wat belangrijker is ( voor mijzelf dan ) is dat deze niet zo lang is.
Tjemig per ongeluk op de bestel knop gedrukt.
Vertel ik mijn vrouw ook altijd.
Ik ging er van uit dat ik wel overboden zou worden op eBay.
Hahaha smoesjes
Hey, accidents happen!
Maareh, nog nooit gezien! Waar kijken we naar?
Oops! Op eBay?
Ja dus😅
Kan ik hem ontvolgen.
Ook weer zo’n BEAMS uitvoering, met bol glaasje en zo. Ik quote de onvolprezen @SirSqualeWhale van The history of specific Squale watch models >
’
Squale was open to a lot of experiments and special ‘limited edition’ pieces popped up in regional markets for short periods of time. Like the Camouflage Edition being released in Italy and Japan. While the Italian version came in a satinato case and had uniform blue or black bezels, the Japanese edition, see above, sported the domed glass and ¾ bezels in grey and black. The dials came in desert brown and blueish hues, the multilayered coloring is amazing if viewed in direct sunlight.’
Laat dat zonnetje straks maar komen dan!
Ja, hallo, je had ook mogen bieden he…!
Hij komt in ieder geval deze kant op vanuit de VS.
Niet per se fan van camo, maar ik ben echt heel benieuwd hoe ie in 't echt uitpakt. Stiekem wel #zinin!
@Royce Nice! Congratulazioni!
En ja, @SirSqualeWhale is natuurlijk een Squale legend! Benieuwd of onze Horlogeforum Limited 2024 ook een plaatsje of in ieder geval vermelding krijgt op de website!
Hold on! Wisten wij dit al? WHY!!!
… ûhm, iemand interesse in een mooie Seiko Astron?
Ik doe alleen mee als de band helemaal brushed is, geen rare fratsen met glimmende mid-/endlinks enzo. Gewoon een ‘toolwatch’ uitstraling! Oh en, inderdaad dan moet de Astron het veld ruimen. Maar daar kom ik dan wel overheen denk ik.
Ow ja, ûh … ik ben nu een beetje in de war!
Heb ik je whatsappje gemist of …
En nu? Ook geen Squale meer of heb je een andere op 't oog?
Je weet dat je uiteindelijk tóch weer een Squale terug wil. Dus zet die Astron nou maar alvast in het blauw!
Maar op een polished kast? Dat zal er ook gek uit zien toch? ik ben benieuwd! in ieder geval ben ik wel bang dat een volledig gepolijste band en érg hoog neo-vintage Breitling uitstraling heeft (en dat moet maar net je ding zijn, net als camouflage patronen
)
Denk ik ook. Ben benieuwd hoe ze 't gaan aanpakken. Wat mij betreft brushed, net als de COSC-versie. Dat ziet er prima uit!