De COSC 1521 is een combi van brushed en polished. Ik denk dat de ‘nieuwe’ 1521 met stalen band dit ook gaat zijn. Maar om
zullen we het weten.
De COSC 1521 is een combi van brushed en polished. Ik denk dat de ‘nieuwe’ 1521 met stalen band dit ook gaat zijn. Maar om
zullen we het weten.
Zo lang de band maar helemaal brushed is, mag van mij de kast best polished randjes hebben enzo…
Junior heeft zich hier weer gemeld zie ik.
Ik heb deze sinds kort weliswaar geen squale maar komt aardig in de buurt.
Maar komt er óók nog een ‘nieuwe’ 1521 is het grote nieuws niet gewoon de stalen band voor de 1521 collectie. Zo las ik het?
Unimatic is leuk. Maar het is natuurlijk geen
Komt vast wel weer!
Ik begreep dat ze het e.e.a. zouden gaan doen met de 1521. Zou dit dan alleen de stalen band zijn? Nou ja, wel een heel veel gehoorde wens, natuurlijk.
… en ik heb deze sinds kort, weliswaar geen Squale en het komt ook niet aardig in de buurt.
De ouwe Von Büren heeft een duikvrouwtje op mijn linkerschouder gezet die zachtjes in mijn oor “neem mij” fluistert. Op de rechterschouder zit een Zaratsu gepolijste geisha die reageert met “ikke, want ik ben de mooiste”. Het is verwarrend! Deze dames bezorgen mij al jaren de kriebels.
Idem dito hier het is een strijd.
Hey Squale kroeg,
heeft iemand van jullie al eens de tension ring rond het glas en de bezel van een vintage Squale 600 af gehaald?
Het is dezelfde kast als mijn Oris en Zodiac Super Sea Wolf.
Bezel van de Oris zit vast en voor de Zodiac moet ik aan het glas kunnen om het de krassen er uit te polijsten. Tips van mensen met ervaring met deze kasten zijn welkom voor ik iets de vernieling in help.
Merci,
Filip
Doe nou niet!
Ja tuurlijk wel
Ja nouja ik had hem natuurlijk ook niet écht nodig wél een beetje slordig op een nieuw horloge met een adviesprijs van 4.7k
Binnenkort de 1521 maar weer eens wat aandacht geven.
Heeft er toevallig iemand nog zo’n (FKM) Tropic variant van de Summit liggen (van @junior z’n alie linkjes) in 20 of 22mm die ik kan proberen voordat ik een hele zwik bestel ik heb op de 1521 een zuludiver van HNBR rubber die heel goed bevalt maar die kost gelijk €68 voor één.
Had gekund, maar was ook niet zo’n fan van de
Ik zie de foto’s wel voorbij komen.
Ik denk dat een vraag voor @SirSqualeWhale is, als iemand hem al zou kunnen beantwoorden. Maar dat is een gok.
@royke74 , zat deze bracelet niet al stiekem op je Master vanmiddag? Ik kijk even goed naar die foto met de Master maar dat lijkt mij niet de titanium band? Of ben ik bijziend aan het worden?
Unimatic was ergens wel een beetje mijn opstap naar Squale. De Italiaanse roots kloppen in ieder geval. Nog steeds fan, zelfs al draag ik ze nu wat minder.
Dat denk ik dan
Ik kon een andere liefhebber er blij mee maken
Maar deze heeft mij wel enthousiast gemaakt over het merk.
Momenteel dus Squale loos. Maar kan niet uitsluiten dat er weer eentje komt
Haha, dat kan heel goed hoor.
Von staat daar Von Buren