Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Nee dat was wel degelijk de titanium band :sunglasses:

3 likes

Nee, niemand hier op HF heeft nóg een horloge nodig. Maar wacht, je hebt dit horloge nieuw gekocht? Dan kun je toch gewoon een, onder garantie, het horloge terugsturen en om reparatie danwel een nieuw, wél werkend, exemplaar vragen?

@Royce Dat ziet er goed uit!

Ben bang dat je, net als ongeveer iedereen hier, besmet bent met het Squalevirus.

Ik kan wel bijna uitsluiten dat dit niet gebeurt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

‘Von’ als in ‘Von Büren’.

Edit: @VriesKou was mij voor.

6 likes

Ja op C24 (ook voor het eerst :smirk:)

Had ook gekund

Daar hebben ze er niet veel meer van liggen denk ik :sweat_smile:

Ja en dan weer maanden wachten

Nèèh dan is de lol er voor mij al weer van af (en ben ik al weer 16 horloges verder :crazy_face:)
En

5 likes

Geen Charles von Büren maar Hans Anders voor mij.

5 likes

Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. :wink:

3 likes

Bedoel je met die veelbelovende knipoog dat je blasted blue met inscriptie beschikbaar komt!?

5 likes

3 likes

Ik heb 'm al een tijdje niet meer gedragen. Maar niet omdat de liefde over is en de vakantie komt ook steeds dichterbij. Dus dan gaat ie, waarschijnlijk, toch wel weer mee. Dus, nee. Voor nu even niet, helaas. Sorry. :grin:

3 likes

Ik zit maar een beetje te stangen hoor. Wil dat horloge niet van je pols praten :wink:

Maar mocht het ooit zover komen, weet je me te vinden!

2 likes

Helemaal geen probleem, hoor!

Enne, check! :white_check_mark:

2 likes

I must write in English here, as I am a dumb ass who struggles with my own language, let alone another. Indeed, I once offended someone here with a Google Translate… I have no idea what Google decided to say :sweat_smile:.

The 600 has a lock ring under which sits a floating bezel balanced on a wavey washer. The bezel is notched on the inner edge, allowing it to be locked in place… you push down compressing the washer to allow bezel to move.

To service, the lock ring must be removed.

Many brands use this case designed in the late 60s and popular in early 70s.

What is the issue? Is it essential to remove?

5 likes

:blue_heart:

15 likes

spit-take-laughing

4 likes

Morge!

21 likes

Goooeeeeeiemorgen

Edit: en de foto voor @Kleine_gup_in_grote_oceaan

13 likes

Nog 10 uurtjes :joy:

4 likes

Nee,natuurlijk. Word je wakker krijg je deze weer voor je voeten…

Vooruit dan:

Puma RS-X Geek Feather Gray/Black

2 likes

Een volgende keer ga ik alleen nog het merk zeggen, als ik het model niet meteen weet :stuck_out_tongue:.

Soms weet ik de exacte modelnamen niet uit mijn hoofd en dan moet ik daar naar zoeken. :sweat_smile: :joy:

Net als net, toen ik mijn ogen net open had. Dan weet je het merk wel, maar het model niet… :sweat_smile:

2 likes

Douze points :ok_hand: vorig jaar 1x gedragen waarna ik ze verafschuwde nu denk ik mijn fijnst zittende schoenen (na de Asics :crazy_face:) :sweat_smile:

Lafjes

Gewoon werken voor je punten

4 likes

Nieuw bandje… dikke blij!

13 likes