Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Hahahaha! Ik vond nog dat ik best wat actie intelligentie heb, half wakker en nog half op een tropisch eiland, met een paar mooie mensen om mij heen. :joy:

2 likes

Pfffff. Moet stoppen met hier kijken… Heb zin in een blauwe Matic 60 Atmos.
Hik alleen tegen de nieuwprijs op. Net ff teveel van het goede eigenlijk. (Voor mij he, ding zal het best waard zijn).
Is er iemand die van de zijne af wilt toevallig?

3 likes

Heb een blauwe Matic DW, maar ben deze nog lang niet beu, eigenlijk. :sweat_smile:

Plaatje voor de sfeer!

9 likes

Niet weg doen als je hem niet zat bent!
Dit is de versie waar ik een beetje verliefd op ben geworden:

11 likes

Ja, die is mooi! Irl gezien en bijna gekocht, paar jaar geleden. Maar de ChocoMatic vind ik nog mooier én uiteindelijk vind ik de 1521 voor mij eigenlijk perfect. Dus daar nu 3 van.

Niet twijfelen! Kopen en niet meer wegdoen! Is echt een heel mooi horloge!

4 likes

Riep er iemand?

Weet niet wat die nu is maar ongetwijfeld

Ik vind een 1521 ook behoorlijk (te) duur geworden, adviesprijs dan :wink:

@SSFS nog een kwartiertje :crazy_face:

11 likes

5 likes

Tof :star_struck:

2 likes

Die geborstelde is lekker zeg, ik heb de polished 1521 dus zou die gepolijste moeten hebben maar dat moet wel echt een zieke krassenmagneet zijn in de praktijk

5 likes

Ziet er wel uit als een mooie bracelet maar wordt inderdaad wel een (érg) glimmend geheel zo :sweat_smile:

€234 ook niet weinig :smirk:

8 likes

Met een divers extension ipv een quick adjust… Ze blijven wel lekker vasthouden aan hun duikers geloof :+1:t2:

2 likes

IMG_3563

Geweldig zeg, dit! :partying_face: :champagne:
We hebben er even op moeten wachten. Maar dan heb je ook wel wat!

5 likes

Losse banden voor de COSC zijn vooralsnog niet leverbaar.

3 likes

Al een idee van wanneer die beschikbaar komen Roy? En zullen die dezelfde prijs zijn?

1 like

Nee wij krijgen enkel de mededeling dat ze niet los leverbaar zijn…

3 likes

Avondwissel :slight_smile:

11 likes

Heej militaire polished is ook nieuw toch? Die was er voorheen toch alleen blasted?

Het zij zo! Wat een knaller!

1 like

Ja gaan we gewoon voor shine? :sunglasses:

Nee die bestond al.

1 like

Dat wil ik wel! De mesh vind ik ook al lekker,…. Maar die wordt dan echt overbodig denk ik!

1 like