Die wordt ook niet meer geleverd op nieuwe 1521’s. Komt enkel nog los in het assortiment.
Nee we hebben nog geen cosc bestelling lopen. Wel diverse banden voor de 1521, COSC dus niet. Even snel een polished variant laten brushen dan maar
Mocht je nu gaan bestellen bij Squale, vergeet dan de promo 1521SUMMER niet.
Edit: geldig tot 26 mei
Ik hoopte zo op een brushed center link…
Nu teveel bling voor mij.
Wat is de korting?
Leuke goodies. Mijn vinger zweeft boven de knop, maar iets in mij zegt nog: “is dit wel nodig, windhund?“
Leuke grabbelton is die zwarte Tropic toevallig 22mm?
En dan óók nog ter overname?! Oja damn daar zaten gewoon 2 OEM rubbertjes bij
Vind het persoonlijk wel jammer dat de Classic niet ook in een brushed uitvoering op de markt komt. Ik voel zelf niet per se een behoefte om voor de COSC extra te betalen, vind ook de wijzerplaatopdruk van de Classic wat frivoler en minder mainstream.
De polished band is een beetje een glimmert. Die zou ik eerst wel eens in 't echt willen zien en niet op de gok kopen. Vind de Classic in de polished uitvoering wel nog steeds mijn favoriet, maar dan dus op rubbâh …
Zou ook wel een foto van de blasted band willen zien op een 1521 en willen weten of de heren van @royke74 q-watches deze band ook gaan leveren.
Ook niet gek! Krijg er wel een beetje een Sinn/Damasko gevoel bij. Weet niet helemaal of het too much is (voor mij), ook eerst maar eens in 't echt bekijken.
Ik vind ook het haaitje onder zoals op de normale Matic en 1521 classic het mooist vind ik ook jammer aan de militaire, snap het wel maar vind de OG mooier. Opgelegde markers vind ik wel pluspunten
Laat dat beetje maar weg Máár na 2x dragen waarschijnlijk helemaal dof
Zit toch bij de foto’s
Ja klopt ook maar zeg maar dus ook om de pols ik wil meeeer zien
Zet er anders even “vind ik” bij …
Ik vind ze juist een beetje jammer. De spreekwoordelijke kwakjes verf op de wijzerplaat passen wat mij betreft beter bij the vibe ipv. die zilverkleurige ringetjes, die op elk (duik)horloge zitten. Niet heel bijzonder. Vind ik.
Dat staat er toch ook bij?