Het leven!
Enjoy😃
Het leven!
Enjoy😃
Eerlijk. Net een sub hommage. Lekker de squale kopen zoals de 1521 met een eigen smoel
Zeker een nette prijs. Denk dat het dubbele nog redelijk zou zijn geweest mits hij in goede staat is.
Ziet er goed uit! (en het horloge ook)
Maar niet erg relevant want die is lang en breed verlopen tis een oudje met alu bezel
Lijkt me niks mis mee, áls ie fatsoenlijk loopt, dat zou ik wel ff navragen bij zo’n oude
Kan maar wel een goed gemaakte van een leuk merk, ik heb er 2 gehad (waarvan 1 GMT) en van allebei veel plezier gehad. Sluit niet uit dat er ooit nog een komt (een rootbeer bijvoorbeeld ) wel naast de 1521 en Matic
Nou dat niet hoor (vind ik) zolang het geen speciale is, daarvoor koop je een nieuwe bij Gnomon (mk II met keramische bezel). Weet niet hoe Thailand is met invoerrechten etc maar dan zou ik het wel weten. Plus voor ca. €600 komt er wel eens een mooie 1521 voorbij, dan zou ik het helemaal wel weten
Dank je. Iets met pasta, kip, groenten en wat saus.
Ik doe ook weer mee met de mooiste Squale die bestaat: de onofficiële en ongedocumenteerde 1521 fumoso blasted op vintage blauwe Tropic
Tof! Gefeliciteerd had jij ‘m bij Jaap opgepikt?
Dacht dat ze rond de 750 waren en tweedehands vaak nog zo’n 500. Maar in dat geval heb je gelijk. Vind 250 nog steeds goed te doen.
Zeker daar koop je doorgaans alleen een Alie Sub hommage voor
De GMT’s zijn wat duurder maar de eenvoudige zijn ca. €560 en er is meestal wel een 10% kortingscode. Maar zoals gezegd weet ik niet hoe de invoerrechten in Thailand worden berekend (en daadwerkelijk geïncasseerd ) en hoe strikt/netjes de verkopende partij is in het aangeven
Klopt! Ik heb 2 klokkies ingerolen…
Ik ben op zoek naar een gezandstraalde doornsluiting van Squale. Iemand de gouden tip?
Zie mijn oproep in ‘Horlogemarkt (gezocht)’. Ik plaats geen directe link om de forum-gestapo tevreden te houden.
Gaaf man, ik keek toevallig vandaag nog of ‘ie er was… had zin in een blauwe
Welkom!
It’s a secret !
Dank je!
Oh ja
Die ziet er fantastisch uit! Gefeliciteerd!