Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Sorry :see_no_evil:

1 like

Lekker man :sunglasses: moet nog werken tot maandagochtend en gelijk door naar Schiphol ( slapen doe ik wel in het vliegtuig)maar dan ga ik ook lekker naar Griekenland en toch wel hoogst waarschijnlijk met hetzelfde horloge :facepunch:
Waar zit je ? kunnen we daar een terrasje pakken en onze eigen Squale kroeg beginnen. :beer:

4 likes

Is ie voor je 1521 bedoeld? Want dan heb je denk ik geen 20mm nodig, of je moet een band hebben die niet tapered?

Wij zijn op Kefalonia, tot volgende week woensdag, hit me up! Gezellig :beers:

Fijne vakantie alvast Dan! Geniet ervan :greece::sunny:

1 like

Poah! Deze is tof zeg :ok_hand: heel gaaf. Enjoy

1 like

Zit op Zakyntos :wink:

Er is momenteel slechts 1 veerdienst tussen Kefalonia en Zakynthos, verzorgd door 1 Veerbootmaatschappij – Lefkada Palace. De Sami naar Zakynthos ferry overtocht opereert week met een geplande vaartijd van ongeveer 3 uur .

2 likes

Lekker, man! Geniet ervan en laat maar komen die vakantieSqualeplaatjes! :sunglasses:

Ook lekker, een

Ik haal ze altijd vrijdag, hier. Nu alweer trek in! :yum:

Tja, lastig beoordelen zo. Maar voor zo weinig, geen heftige beschadigingen en goed werkend, waarom niet? :person_shrugging:

Onbegrijpelijk, toch? Misschien moeten we daar de volgende Squale meeting dan maar houden! Beetje bouwen aan het merk, in Thailand! :beers: :wink:

Hey kerel, jij ook hier! :grin:
Proost en gefeliciteerd! Maar dat had ik geloof ik al gezegd! :partying_face: :beers:

Klinkt gezellig! Zou willen dat ik daar ook zat! Maar helaas voorlopig nog in het grijze, grauwe Nederland… :cloud_with_rain: Geniet ervan! :desert_island:

2 likes

Dat houdt niet over! Je hebt wel je huiswerk gedaan :face_with_monocle:
Laat maar weten als je Sami aandoet, geniet van Zakynthos :sunny: het weer is iig top :ok_hand:

2 likes

Ga ik doen @TagEd !

2 likes

Lekker man! Geniet ervan

2 likes

Ach Google in de nachtdienst gaat snel :sunglasses:

2 likes

Ik zit op Rhodos die week, zal de gmt dan ook maar meenemen😉

11 likes

Iedereen is of gaat lekker op vakantie! Lekker mannen :+1:
Ik werk wel voor jullie :crazy_face:

17 likes

buongiorno a tutti

Heerlijk weertje weer! Goed voor de plantjes…

9 likes

Een MKII ceramic is ongeveer 590 euro bij Gnomom (Singapore), bij Cortez in Bangkok ongeveer 680 euro. Thailand rekent officieel 10% invoerrecht en 7% BTW.
En ja daar zijn ze zeker streng in, vooral indien DHL of Fedex leveren want die doen zelf de douane afwikkeling. Voor Thailand vooral geen koerier maar aangetekende post dus.

1 like

Die classic zwarte is €567,95 op het moment en code ‘comeback10’ geeft 10% korting. Maar dan kom je natuurlijk (zeker mét invoer indien van toepassing) niet in de buurt van die €250. Maar nogmaals moet ie wel goed lopen, anders moet ie gelijk een beurt en wordt het prijsverschil kleiner :wink:

Goed idee, ik kan natuurlijk vast beginnen om op FaceBook een Squale Eigenaren Groep Thailand op te zetten, Thais houden meer van sociale media dan van internet forums…

2 likes

Een beurt kost in Thailand 50-75 Euro en dat zijn professionals!

Voor je horloge? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou waar wacht je nog op zou ik zeggen zoals Kgigo zegt:

3 likes

Vandaag via Thaise post opgestuurd, het is ruim 1000 kilometer en ik denk dat ie er morgen is. Kost wel 1.75 euro dat per EMS opsturen…

13 likes