Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Het is weer tijd voor de big boy :nerd_face:

11 likes

Die komen asap … geduld is een schone zaak hè :crazy_face:

5 likes

Hahaha daar wacht ik ook gewoon op hoor ( stuur maar pb tegen die tijd )
Nu even nieuw rubber uitproberen :wink:

12 likes

Lijkt wel een PVD zwarte kast zo :sweat_smile:

3 likes

Echt hè? :thinking:

2 likes

Is gewoon de blasted :smirk:

11 likes

Toch nog een soort van zonnestralen :sweat_smile:

14 likes

Dat dat zeker bijdraagt aan een militaire uitstraling!

4 likes

Dat ja :point_up_2:

2 likes

Haha ja die gedachte had ik ook :wink:
Hebben jullie negatieve ervaringen met die easy snel pushbars of hoe die dingen ook mogen heten ???
Wel lekker makkelijk op vakantie om bandjes te wisselen natuurlijk maar zijn ze stevig en vast genoeg.
Ga geen bergen beklimmen of diepzee duiken maar wel lekker zwemmen en snorkelen.

1 like

Quick Release (QR)

Die er standaard in zitten heb ik wel op aanraden van ome @junior vervangen voor veel te dure van een Frans winkeltje, zat wel een handgeschreven bedank-kaartje bij dat dan weer wel :crazy_face: én daarmee zit de band wel beduidend strakker. Vond dat ie origineel behoorlijk wiebelig zat.

Edit: deze dus

4 likes

Van de regen naar de zon

Maare, een blauwe 1521 met een mesh bracelet staat toch wel erg hoog op mijn lijstje! Ik lees mee over bandjes. Maar 1k voor een Tudor band vind ik best gortig. Maar wie ben ik he :laughing::yum::joy::shark:

11 likes

Moet wel zeggen dat deze wel goed in de gaatjes passen en zonder speling vast zitten.

8 likes

Is dit het horloge dat ik aan jou verkocht?

Was die echt is zo’n belachelijk goede staat? :wink:

5 likes

Wat is ie netjes he :wink:

4 likes

Ja top! Mooi te zien dat ie zo gewaardeerd wordt!

4 likes

:point_up:

Deze ervaring deel ik met je, @pasd!

3 likes

Dan ist goed toch :+1: bij mij kon je gewoon de hele band een beetje wiebelen en dat was met de andere springbars helemaal weg maar ik geloof dat er ook nog 7,95 verzendkosten ofzo bij kwamen dus wordt je band ook gelijk 3x zo duur :sweat_smile:

Die blasteds blijven wel netjes, die zijn best krasbestendig :ok_hand: maarja een polished is met een cape cod doekje en wat ellebogenstoom vaak ook weer als nieuw te krijgen :+1:

5 likes

Nee. Nog nooit een probleem mee gehad. Zoals je misschien nog weet is er één keer een Squale van mij op de straat gekletterd, omdat ik met m’n horloge achter het hengsel van mijn rugtas bleef hangen, waardoor de springbar losschoot. En dat horloge had gewoon nog de originele springbars. Dus da’s ook geen garantie. :person_shrugging:

2 likes

Vooral niet te vaak doen, want je polijst anders je kast kapot

2 likes