Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Dat zeker, heb beide uitvoeringen meerdere malen gehad. Ook vindt ik de vorm van de kast net iets mooier uitkomen bij de blasted.

4 likes

Leuk eiland. ook eens geweest. Veel plezier nog!

2 likes

Mooi mooi die blasted kast met polished dekseltje en groen rubber :slight_smile:

1 like

Dank, komt goed, wij komen er al zo’n 20 jaar elke keer terug :sunny:

1 like

Leuk, ben ook 4 keer op zakynthos geweest. Was ook mooi

2 likes

Dat zal wel loslopen :wink: ik weet niet hoeveel kracht jij met een vinger kan uitoefenen maar ik ga daar geen kast mee kapot polijsten :crazy_face:

Verwacht er ook geen diepe krassen mee uit te krijgen maar als je bijvoorbeeld zijkant kast wat veegjes hebt van je boord ofzo dan even licht overheen wrijven met cape cod en daarna microvezel doekje en voila :ok_hand:

Niet van een keertje maar elke keer als jij met Cape Cod in de weer gaat haal je een beetje material van de kast af.

Die krijg je er niet mee weg inderdaad en die kleine oppervlakte krasjes die je er wel mee wegkrijgt zitten er in no-time weer op. De vraag is dus, waarom zou je de moeite doen?

1 like

Ach laat mij ook een dagje genieten :stuck_out_tongue_winking_eye: alleen al om die geur is het niet iets om geregeld te doen :joy:

2 likes

Vanille? Nou, dat valt wel mee toch. Ik kan ergere dingen bedenken :wink:

U roept. Wij draaien.

10 likes

Met de :shark: in de nachtdienst :yawning_face:
Fijne dag gewenst Squalistaas.

13 likes

Dat is netjes! Knap gedaan :ok_hand:

1 like

19 likes

X post.

18 likes

Staat 'm goed, die band! Zit jij al in het groen, ergens op een tropische bestemming? Of is dit gewoon jouw achtertuin?

2 likes

Haha nee de ochtend wandeling met de hond, ga zo lekker naar bed :yawning_face:

4 likes

Ah, nog eventjes wachten, dus! Nou wandel ze en welterusten, voor straks!

2 likes

:+1:

2 likes

En dan, na maanden meelezen in dit topic, hoor je er ineens gewoon bij!

NA

Voor jullie geen verrassing, maar wat een mooi horloge! Ik ben trots een Squalista te zijn.

31 likes

En de mijne is ook aangeleverd door EMS, wecome to Chiang Rai…

Compleet met doos, papieren, hangtag en een etui.
Plus de originele links, daar had ik er wel 2 van nodig en ik heb geen dikke polsen…
Ik overweeg wel om het horlege een beurt te geven t.z.t., dat zijn de kosten niet hier.

21 likes