Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

:joy:

1 like

Ben heel benieuwd! :+1:t2::grin::camera_flash:

Haha, jij probeert KGIGO een flipperaar te maken, net als jij! :wink:
Máár ik kan me nog herinneren dat hij heeft gezegd dat:

• de GMT nooit gaat, want dat was de eerste grote Squale liefde;
  • de HFLE natuurlijk al helemaal niet gaat, aangezien KGIGO aan de wieg stond van dit model;
    Blijft over de Thalassa. Maar ook daar was KGIGO echt helemaal wild van én wat ga je, als je alleen deze verkoopt, in godsnaam voor beters kopen, met de opbrengst?
    Dat schiet natuurlijk niet écht op. Kan bijna alleen maar minder worden… :person_shrugging:

YARN | Quite the predicament you're in. | Cruel Intentions (1999) | Video  gifs by quotes | bb903f0a | 紗

3 likes

Ja, Ed. Dat klopt allemaal als een zwerende vinger…

Ik denk dat ik zo maar eens ga freubelen. :grimacing:

2 likes

Je mag me altijd bellen, als je nog advies of steun nodig hebt, met deze lastige kwestie, he! :grin:

2 likes

Als tip van @TagEd moet ik me vraag hier in de gezellige kroeg stellen in plaats van in dit zombietopic :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik twijfel al een tijdje… niet over een 1521, dat snappen de meeste hier wel denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye: en die gaat er zeker komen.

Maar over blasted of polished? Zeker in combinatie met de ‘nieuwe’ bracelet. Die polished vind ik erg mooi en een squale mag van mij wel flink shinen.

Voor de kast ben ik wat minder sceptisch maar vooral voor de full polished bracelet… heeft iemand al ervaring er mee?

Benieuwd naar de mening van jullie kroegtijgers!

5 likes

Ik heb denk ik onder een steen geleefd :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Polished, want ik vind een sunburst wijzerplaat gewoon mooier op een 1521. Daarnaast

Vind ik ook wel! :sunglasses:

Weet niet wat we onder ‘nieuw’ moeten verstaan maar deze: Steel bracelets for 1521 || Squale Official Website :smiley:

1 like

Ik neig ook zeer naar team polished. Maar wat denk je dan van die bracelet?

Krassenmagneet en accepteren?

2 likes

Yes ik heb hem als full polished gekocht en zelf geborsteld.

14 likes

Thanks. Leuke toevoeging, maar rubber of mesh voor mij denk ik zo.

:point_up:Dus! En als je een beetje zuinig bent, dan zal er niet zo heel snel wat mee gebeuren.

Heb je de COSC al overwogen?

Die is brushed, wat ik zelf wel heel erg tof vind. Was de kast van mijn Matic ook. Satin finished of zoiets… :sunglasses:

10 likes

Vind ook wel mooi. Blasted vind ik meer voor een militaire, net zoals een matte wijzerplaat. :grimacing:

2 likes

Deze heb ik voorbij zien komen. Mega job! Maar dat is helaas niet voor mij weggelegd. Zo handig ben ik niet.

Zuinig is lastig voor deze brokkenpiloot :laughing:

Ik weet niet of ik mijn budget wil oprekken enkel voor brushed bracelet. En ik vindt de vintagelook zonder opgelegde indices ook toffer, eigenlijk… dilemma’s

3 likes

Ja, dat is toch wel bijna een standaard gegeven. :joy:

1 like

Ja hoor, daar is ie! :wink: :+1:
Welkom, pak een barkruk en kies een lekker biertje uit! :beers:

Maareh, ik heb zowel twee polished als één blasted 1521. Vind beide wat hebben. Máár, een hele bracelet in polished… I don’t know. Dat is misschien toch een beetje too much. :thinking:

Wat @archer gedaan heeft, vind ik wel mooi. Maar goed, die weet natuurlijk wat ie doet, als semi-pro.

En ook de COSC, die @junior voorstelt, is natuurlijk een mooie optie!

Nou ja, ik ben er zelf ook nog niet uit. En ik draag gewoon heel graag m’n Squales op rubber. Zit zo lekker en staat ook nog eens erg goed, vind ik dan. :blush:

4 likes

We zitten toch niet in het groene gedeelte :shushing_face: :laughing:

1 like

Hahahaha, nee hoor. Hier gaat het maar om 10tjes werk. 40x of zo. :joy:

2 likes