Zeker maar het is dan ook een horloge met een advies/listprijs van €1.500 dus dat mag ook wel
het is wel mijn enige GMT dus misschien moet het wel zo zijn
Ondertussen:
Zeker maar het is dan ook een horloge met een advies/listprijs van €1.500 dus dat mag ook wel
het is wel mijn enige GMT dus misschien moet het wel zo zijn
Ondertussen:
Dat had er wel mee te maken idd, en dat ze bij Q de Matic niet op voorraad hebben maakte de keuze ook makkelijker😉
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst, zie je niet vaak voorbij komen.
Mooi ding man
Thanks, mannen!
Hey, nice! Congratulazioni!
Volgens mij de eerste! Tenzij @ThaPapper intussen ook de knoop door heeft gehakt? Hij was ook erg geïnteresseerd in deze, toch Pappie?
Wat?! Nu al?!
Ah, zo! Nèèèh joh, dat zijn de wittebroodsweken! Straks loop je gewoon weer permanent met een van je Squales!
Een fantastisch horloge, helemaal goed en congratz alvast!
Jazeker was ik weer eens verliefd en eigenlijk nog steeds wel. Ik realiseer me echter ook weer eens, dat horloges steeds sneller in mijn bescheiden kistje belanden en dat verdiend deze speciale gewoon niet.
Daarnaast ben ik tegenwoordig helemaal in de Garmins en Apples verzeild geraakt en ook daar kan een mens zichzelf vrij gemakkelijk in verliezen…
Oei! Sterkte, man!
Hahaha, die heb ik ook geprobeerd, maar mn Garmin staat weer op marktplaats, niets voor mij…
Handig …
Lekker Pappie!
Oprecht gecondoleerd
Nou, nou, nou…
Nee, ik meen dat. Behalve dat je die dingen om ook om je pols gooit hebben ze mijns inziens niets met horloges of de horloge hobby te maken.
Ieder zijn ding hoor.
Laten we het daar maar op houden dan.
Oef die is vet met opgelegde markers en brushed