Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Bevalt ‘ie goed?

2 likes

Avond kroeg!
Het is weer koud vanavond, dus heb de elektrische deken aangezet :sweat_smile:

12 likes

Saturdaynight out… Bring that bling!
200w

16 likes

Ja hoor prima, net als alle 1521’s eigenlijk :sweat_smile: :+1:

1 like

Tja, een 1521 is eigenlijk altijd helemaal :+1:
:blush:

Fijne zondag iedereen! Ik ga zo naar de kerstmarkt! :santa: :christmas_tree: :gift: :snowflake:

4 likes

Gefeliciteerd gabber!

1 like

Terug op oranje! :orange_heart:
Fijne zondag …

16 likes

Terug op iets anders :wink: hele fijne (druilerige) zondag iedereen hier aan de kust althans

11 likes

Goedemiddag allen!

Thanks, maat! Net wakker, lagen er laat in. Was een mooi feest en de aftermath is nog mooier… :sweat_smile:

Even koffie en dan de ravage maar weer opruimen. :rofl:

M’n dochter is geen 14 meer… :joy:

En dan staan de flessen wijn en kratten bier er nog niet op :flushed:

4 likes

Dag heren (?) van het goede Squale leven. Ben recent in het bezit gekomen van een mooie 1521 fumoso en dacht kom me hier eens melden!

Na heel wat Seiko’s, Tissot’s en Tudor BB stond een Squale hoog op mijn verlanglijstje.

Enigszins aangestoken/opgestookt door de uitroep aan het einde van de Mannen van de Tijd podcast ben ik het merk eens gaan onderzoeken en eenmaal besmet…

Welke het zou moeten worden is me een zoektocht van jewelste gebleken. Je hebt zoveel smaken en van die smaken weer subsmaken. Bij Ten2Two een zwarte non-GMT Sub39 gepast maar zwart vond ik toch wat te zwart. Ik koos toen mijn spaarvarken verder leeg te schudden voor de Tudor BB.

Met een schuin oog hield ik de occasions in de gaten en zag op het blauwe gedeelte een mooie 1521 fumoso met een paar extra banden te koop staan. Een paar dagen laten sudderen en contact opgenomen met verkoper @Ant.

De koop was zo gesloten en omdat we ver uit elkaar wonen gekozen voor verzenden. Ant zorgde voor een vliegensvlugge verzending en de pakketpost goden waren me gunstig gestemd gezien de voor deze tijd van het jaar zeer spoedige bezorging.

Ben erg blij met de Squale en hij is alleen van de pols geweest om ruimte te maken voor de werk G-shock.

Nu de twijfel. Zal ik die bracelet erbij bestellen…

19 likes

Welkom in de kroeg, biertje?

Mooie squale heb je, ik hou wel van staal! Alleen moet het volledige polished wel je ding zijn, behoorlijk veel bling!

5 likes

Ja! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hey welkom en gefeliciteerd :partying_face: :shark:
Geweldige Squale heb je daar te pakken (en leuke foto overigens)! Hier zijn we erg fan van de stalen bracelet :slight_smile:

Veel plezier ermee!

11 likes

Thanks! Gaat er zeker in! :beers:

Dat bling gehalte is wel m’n twijfelpunt. In het kader van één Squale is geen Squale had ik het idee in m’n hoofd een (andere kleur wijzerplaat) brushed Squale te kopen en daar die brushed band bij te bestellen…

Ik vind het “xx atmos Squale Professional” logo onder de wijzeraanzet zo karakteristiek dat moest op de plaat staan. Misschien kan ik dat bij een volgende laten varen en een GMT of COSC variant nemen. Food for thought!

5 likes

Welkom Quint!

Goede keuze, maar dat is een 1521 altijd eigenijk wel, als ik de (ex)eigenaren moet geloven. Want gek of niet, ik heb er nog steeds geen gehad. :sweat_smile:

Veel plezier in de gezelligste Kroeg van het forum!

:beers:

4 likes

Welkom!
Prachtige ‘bue ray’ :star_struck: … van harte en veel draagplezier.

:arrow_down:

+1 :sunglasses:

Mijn Matic is geborsteld, dus de gok van een bijpassende geborstelde stalen band durf ik wel aan. Sterker nog, het was dé reden om deze Matic (‘weer’) te kopen. Bij @koen3103 ziet de combi met de geborstelde kast van de 1521 COSC er ook top en ‘draagbaar’ uit!

Als mijn kast ook gepolijst zou zijn - zoals die van @Kleine_gup_in_grote_oceaan - zou ik de combi met een gepolijste band eerst even ergens gaan bekijken, voordat de knoop zou doorhakken. Waarschijnlijk staat het heel erg tof en lekker zomers, maar het moet wel je ding zijn zoals @HeinW al aangaf. En een geborstelde band aan een gepolijste kast, kweenie hoor … :thinking: :innocent:

Wat je ook besluit, 't is altijd goed want jij gaat er blij mee zijn. Oh enne, die tweede komt er vast ook nog wel. Geniet ervan! :wink:

4 likes

Zijn er nog meer “Master’s” in de kroeg of zijn die inmiddels allemaal al vertrokken? De mijne gaat niet meer weg.

16 likes

Net als de Matics, die zie ik ook niet meer voorbij komen.
Maakt de Master en Matic extra bijzonder :wink: … ik wil ook die Palomblub nog wel eens op de pols leggen, ziet er op de foto’s altijd heel tof uit. De Erika’s past 'm ook prima zo te zien. Lekker man!

interesting-intrigued

Hoe vaak ik dat niet gezegd heb … :joy:

5 likes

Volgens mij zijn er nog wel een stuk of 2 a 3 hier in de kroeg.

Anders dan @junior, heb ik mijn Matic nog steeds. :crazy_face:

4 likes

Ja maar sinds je die blauwe … ja echt, weer blauw! :sunglasses: MM200 om de pols hebt ligt 'ie niks te doen. :wink:

Enne ik heb 'm ‘alweer’ … :innocent:

giphy

5 likes