Succes!
Seiko al verkocht?
Succes!
Seiko al verkocht?
Nee, nog niet. Dat komt vanzelf wel. Wat me wel irriteert, is dat er maar weinig leuke horloges met een groene dial zijn.
Dat zal toch niet? We hebben hier al honderd verschillende leuke horloges voorbij zien komen met een groene wijzerplaat. Is er geen ‘Groen only’ topic … voor wat inspiratie.
Jazeker wel, unne Green Dial Only topic is er wel
Avond!
Kroegje is alweer gezellig zo op 1e kerstdag na het avondeten!
Ik ben persoonlijk nog steeds helemaal verliefd op mijn sarb017 die ik 7 jaar geleden heb gekocht als eerste horloge.
Not my cup of tea, ik ben toch echt van de duikers.
Dan snap ik dat wel. Het is wel een iets ‘‘classyer’’ horloge, terwijl het een fieldwatch is met een kompas (waarvan ik telkens vergeet hoe het ook alweer werkt )
Ja, ik moet me er misschien bij neerleggen dat ik ergens een spb207 op de kop hoop te tikken en dan daarnaast gewoon een 1521 neem. Ik roep al tijden dat ik er 1 moet hebben, maar aanstalten maken om er 1 te nemen, zelfs na voorstellen, ho maar.
Dan zou de blauwe seiko voor een 1521 wel een goede ruil zijn. Twee vliegen in één klap
En dan komt dat groene horloge ooit nog wel een keer
Niet allemaal tegelijk, aub!
Sorry sorry ik loop weer te hard van stapel…
Ik ben blij dat ik op het moment niks op het oog heb of drang heb om te kopen, ondanks dat ik gister een heb verkocht
Eerlijk is eerlijk, deze is mooi!
Goed van je dat je de verkoop hebt ingetrokken!
Zo, weer thuis, na een middag en avond vol gezelligheid, muziek, lekker eten en de nodige drank, met 16 man familie, waaronder de Britse delegatie.
Nog even een biertje en dan naar bed, want moet morgen extreem vroeg iemand naar Schiphol brengen.
Welterusten, Squalekroeggasten!
Dat klinkt als een lekkere avond!
Met een mooie Squale om de pols. Wat wil een mens nog meer.
Truste Ed …