Ben bang dat ik achter het net vis…
Woont zij daar? @koen3103, als jij weet waar zij woont en je vertelt het mij, dan krijg jij een stuk roti kukus.
Als er nog wat over is als ik bij haar vandaan kom.
Die Kardashian komt hier weleens over de vloer. Mag ik een stukkie???
Ooh, het is een Kardashian. Lama…
Kan er iemand nog even een Squale posten?
Oh wacht, dat kan ik zelf ook …
Morgen mijn oranje summit er weer eens aanknopen! Staat 'm toch best goed.
Een zwarte NM met oranje streep ook!
Stond op de gif. Anders had ik het ook niet geweten
Staat em heel goed. Nu ik al die verschillende bandjes zie, moet ik toch maar een keer wat bij kopen
Maar ûh, ik ga er geen MN meer bij kopen. Die draag ik altijd precies één dag en daarna gaat zoiets de Foe yong hai bakkies in. Zonde van het geld! Nee, ik beperk me bij deze Matic tot een paar rubbertjes en uiteraard de geborstelde stalen band!
EDIT: Als voorbeeld, deze prachtige Erika’s heb ik alles bij elkaar misschien een uurtje of 5 gedragen aan mijn eerste Matic, over de periode van een jaar. Ik ben er niet zo van, terwijl ik het wel héél erg mooi vind. Raar! Maar ja, dat ben ik ook.
Wow alsof die Erika ervoor gemaakt is zou je zeggen
Daarom had ik 'm ook erbij gekocht, met inscriptie op de sluiting.
Was net echt.
Fantastisch mooi. Vond/vind ik.
Maar ik heb hem nauwelijks op deze band gedragen …
Staat echt geweldig, maar wel zonde dat je hem niet veel hebt gedragen. Vond je het niet fijn zitten of was het iets anders?
Persoonlijk vind ik zulke straps niet echt fijn zitten. Heb het idee dat mn horloge heel losjes zit ofzo (zal wel aan mij liggen)
Nee dat ligt aan die elastiek
Ik ben een echte fan van Erika’s! Heb er al veel gehad. Maar ik vind ze beter passen bij bijvoorbeeld een Marathon TSAR dan bij een Squale 1521/Matic. Het is dus gewoon een smaakdingetje.
Ik vond en vind de Matic op rubber, en in het bijzonder de Summit of Racing Tropic, heel fraai en uiteraard ook op de nieuwe stalen band. Die laatste band (staal) is de reden dat ik weer een Squale Matic om de pols heb.
Dat ligt aan jou denk ik. En ook aan de kwaliteit van de bandjes, de Ali-versie (die ook via tal van influencers te koop is) kan nogal slapjes aanvoelen. De Erika’s Vintage bijvoorbeeld doet niet onder voor een rubberen band, qua gevoel en het draagcomfort is zelfs beter. Vind ik.
Dan zal het inderdaad met de kwaliteit te maken hebben en niet met het soort bandje
Ik weet eigenlijk niet of @Harmjan 'm (al) gedragen heeft op deze ‘bijzondere’ Erika’s MN? Hij heeft de Thalassa van mij overgenomen incl. alles. Voor hem is het vooral een vakantiehorloge geloof ik en het is net Kerstvakantie geweest, dus …
O.k., this is just too much work.
Iedereen welterusten! Ik ga lekker dromen van mooie Squales!