Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

:rofl:

2 likes

Ik heb het in de gaten! :joy:

Ben zelf altijd een beetje tegendraads als het op modekleurtjes enzo aankomt dus als groen ‘de kleur van nu is’ geef mij dan maar wat anders. Ik ben ook een beetje saai. Zwart is weliswaar geen kleur maar wat mij betreft helemaal prima als het op wijzerplaten van horloges aankomt. Uiteraard with a touch of orange:star_struck:

Als jij over een paar dagen de 1521 Marina Militare om de pols hebt ben je die groene Matic uit Australië snel vergeten, de Thalassa trouwens ook. Vrees ik.

Plaatje van 't web voor de sfeer …

Koop dan! :sunglasses:

9 likes

Hoe zit het daar trouwens mee? Is hier al op gedibsd (van: dibsen)? Vraag ik natuurlijk voor een vriend :grimacing::sweat_smile: Of mag die ene vriend in een rij aansluiten

2 likes

laughing-lmao

4 likes

Vraag het anders ff aan

3 likes

Hey die is wél groen😝

2 likes

3 likes

Hier ook eindelijk de :shark: om. Maak er nog een mooie zondag van :heart_hands:

16 likes

Kek ‘Von Bürenflip lock sluitinkje … :sunglasses:

13 likes

Gave foto zo tussen die orchidee door

2 likes

Thanks!
Ik zit vandaag even tussen de fleurige orchideeën. Al was het maar om het bijzonder grijze weer te compenseren. Was een vieze dag is dit! Het begon zo leuk, met een mooie laag ‘vaste’ sneeuw waar hier inmiddels helemaal niks meer van over is. Het is weer eens herfst … :cloud_with_rain: :beers:

3 likes

Treurig weer en de muziek van Hans Zimmer gaan goed samen. Ik kreeg door de muziek ineens zin om een avonturenfilm te kijken.

Dus nu maar King Arthur opgezet. :joy:

2 likes

Hier exact hetzelfde. Leuke witte laag sneeuw, maar nu alleen maar regen en drap op de grond.

Kijk! Dat helpt wel

2 likes

Die is mooi :blush:

2 likes

Als jullie deze foto zien en ik zeg, ik heb er een passende Squale bij gekocht., Welke is het?..

2 likes

Denk de 2001

8 likes

Of een

?

4 likes

Helaas

Helaas

1 like

Tenminste niet in dit geval :grin:

1 like