Naar welke stad ga je ?
Die Squale kan je toch overal dragen.
Willemstad!
Ik doe het ook niet voor mezelf, maar meer voor de gemoedstoestand van vrouwlief.
Snap je wel maar dan draag ik m liever om mijn pols dan dat ik deze in een hotel achter laat.
Al die kluisjes zijn simpel te resetten en binnen 1 min open.
Hmmm .
Ik heb vast nog wel een oude ongebruikte babyluier bij de knutselspullen van vrouwlief liggen. (ze maakte veel decoratie en cadeaus voor babyshowers, waaronder luiertaarten) Dan leg ik de waardevolle spullen wel daarin en rol ik het op als een vieze luier. Beetje pindakaas erop en in de koffer.
Maar de Matic gaat gewoon mee! Weet niet of er nog reizen komen waar de Matic aan kan deelnemen.
De HFLE gaat niet weg, dus die zal vast nog wel in het buitenland komen. De GMT ligt nog steeds in de stickers opgeborgen.
Wow!
Vandaag in Dusseldorf wat haaitjes gepast. Leuk gekletst met de gasten van Chronofactum. Ze hadden ook wat speciale edities.
Blijft leuk, die ‘secret Squale’!
Heb het al een aantal malen geprobeerd in verschillende hotels.
Daar moeten ze natuurlijk ook een paar keer per week op komen draven omdat weer iemand zijn code is vergeten.
Goed om te weten, Dan! Thanks, dan weet ik dat in ieder geval en ben ik sowieso aangewezen op een luiertruc of iets dergelijks.
En dan niet persé voor m’n horloges, maar voor alles van waarde. Gelukkig heb ik ook een degelijke reisverzekering.
Wow man, wat tof! En wat een eyecandy!
Buongiorno, of eigenlijk bonjour! Eerst even m’n koffietje.
En dan straks, door de tunnel, richting de UK, waar we m’n oudste gaan bezoeken.
Fijne dag, iedereen!
Edit: oeps, nog even m’n horloge op wintertijd zetten!
Hier schijnt de zon in Zeeland… mooie dag voor de 1521 blasted blue. Wandeling over het strand, lunch bij de strandtent en daarna werken. And for you @TagEd Have a jolly good day today also
Geniet er nog ff van René, voordat je aan het werk moet!
Thanks, mate! Geniet van een mooie zondag!
Fijne trip en veel plezier bij je dochter, Ed!