Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Tijd geleden dat ik hier ben geweest, beetje druk op het moment . Vandaag de 1545 om dus hier maar een plaatje

20 likes

Ik heb de 2002 maar weer eens uit de box gepakt, blijft een van de favorieten…

17 likes

Hiya, fellas! How’s life treatin’ ya?

#PubLife :beer::hamburger::uk:

16 likes

Master

24 likes

Oeh wat is die mooi

1 like

14 likes

Voor de winterperiode wil ik er nog een andere tropic band opzetten. Blauw of zwart, welke keuze zouden jullie doen. Of gewoon de originele lederen band ?

12 likes

Ik heb zelf een donkerblauwe erom, nu. Kan eigenlijk het hele jaar door.

12 likes

Beiden zullen goed gaan staan. Ik vind persoonlijk een donkerblauwe er erg goed bij passen

2 likes

Aha precies die inderdaad :joy:

2 likes

Dit strapmonstertje kan veel hebben zeg.

Maar toch een vraag. Ik ben eigenlijk alleen maar positief over dit model en deze uitvoering. Zijn er mensen die toch bepaalde “zaken” anders hadden willen zien aan dit horloge?
Begrijp me goed he! Dit is geen kritiek meer een open discussie. Nogmaals ik ben zeer tevreden en zo hem zo weer aanschaffen.

13 likes

Ik had hem het liefst als 1521! :sweat_smile: :joy:

Maar daar was geen draagkracht voor…

4 likes

Ja oke, 1521 had leuk geweest maar jullie zaten aan forumregels gebonden toch!?

1 like

Ik was persoonlijk een groot voorstander van een RVS bezelinsert maar die maakte Squale op dat moment nog niet dus daar zouden teveel kosten bij komen kijken om nog binnen het budget te blijven.

14 likes

Oke, en deze foto. Heb je dit zelf gedaan? Of was dit een opzet vanuit Squale?

2 likes

Mee eens! Dat was geweldig geweest

2 likes

Dat klopt en dat was helaas!

1 like

Hij heeft er een stalen bezel bovenop gelegd. :crazy_face:

1 like

Ja zoals @Kleine_gup_in_grote_oceaan hieronder zegt, deze insert ligt er los op. Heeft niet dezelfde afmetingen anders had ik hem er misschien wel in gezet.

1 like

Aha. Duidelijk. Nou ik vind de kleurstelling en bezel zo perfect! :grinning::wink:

2 likes