Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Vandaag anders niet hoor :no_mouth::face_exhaling:

8 likes

Net alvast Aliexpress gelukkig gemaakt … :wink:

Twee summits (zwart en oranje) en een ‘racing’ tropic-achtig FKM-bandje om eens te kijken of dat een goede vervanger kan zijn van de rubberen tropic van Squale zelf, die ik altijd gehad heb. Die is nogal aan de prijs tegenwoordig. Enne verder staat er natuurlijk een appje klaar richting @royke74 voor de nieuwe stalen band. Moet wel even kijken of ik nog genoeg centen heb. :sunglasses:

Thanks!
Uiteraard door jullie nieuw geleverd en ook dat draagt bij aan het vertrouwde gevoel.

Had ik nog niet eerder in het echt gezien maar trok wel telkens mijn aandacht. Die da ik ook nog wel eens proberen. Mooi ding! Zag dat jullie heb ook in de etalage hebben. Ik kan iedere Astron liefhebber aanraden om 'm te kopen.

4 likes

Als het goed is wordt deze vanmiddag bezorgd :blush:

16 likes

Tof :ok_hand:

Maar geen brushed steel bracelet with polished bevels? Exact datgene wat jou deed besluiten de trekker opnieuw over te halen…

2 likes

Heey, volgens mij is dat een Occarat editie!

Lekker maat!

:arrow_down:

minions_music

2 likes

Goed gezien Gup :+1:

2 likes

Duh!! In mijn enthousiasme overheen gelezen. Maar volgens mij leveren ze hem niet! Te weinig Matics in omloop, denk ik. :rofl:

2 likes

azge25e

3 likes

@junior

@royke74 wil je mij ook een pb sturen als jullie toch een acrobaten truc gaan uithalen? :grimacing:

3 likes

Je bent nog niet helemaal wakker maatje!
Heb je al koffie gehad? :joy:

De quote die je aanhaalt ging niet over de band, dit ging over mijn verwijzing naar @koen3103 die graag een Matic even zou willen passen. :wink:

Laat onverlet dat de Matic band inderdaad nog niet op voorraad is! :see_no_evil:

3 likes

Dat kan in een dag anders zijn. Aanvraag is inmiddels de deur uit :blush:

5 likes

minion_like

3 likes

Uhm, toevallig wel en zit nu aan een bord gebakken feta pasta met spinazie en cherry tomaatjes.

Ik ben een beetje

Ik dacht dat dat om de stalen band ging. :sweat_smile:

4 likes

Zo’n matic komt er denk ik wel een keertje van ben ik bang :sweat_smile:

3 likes

Hahaha, dan ga je geen spijt krijgen, denk ik. Ik heb hem nu een jaar en ben hem alles behalve zat! :sunglasses:

Edit: en kijk eens naar @junior, die heeft zijn Matic LE verkocht vanwege iets met een ontbrekende stalen band en koopt er nu een “reguliere” Matic voor terug… zonder stalen band, maar wel in het vooruitzicht. :crazy_face:

3 likes

Vandaag de jongens aan het werk gezet in de tuin en een beetje toegekeken :smile:

13 likes

Heb hetzelfde met de 1521. Die kleur blauw met oranje minutenwijzer word ik maar niet zat. Voor de afwisseling de 1521 scuba gnomon le (van @pasd) en de hfle natuurlijk soms om. Kan nog wel matic in de rotatie als ik dit zo schrijf :slight_smile:

3 likes

Zeker, want die mis je nog!

3 likes