Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Dit is geen Squale band dus hou rekening met een minder nette pasvorm :smiling_face:

Opps … zal best leuk staan :sweat_smile:

6 likes

Yes! Dankzij @Royce mag ik weer terug in de kroeg komen. Zojuist deze heerlijkheid mee naar huis genomen.
Tevens Roy z’n fantastische Squale collectie mogen bewonderen… Maakt hebberig. Haha!

15 likes

Lekkere aanwinst, kerel! Blijft een mooie blauwe sunburst!

Dat snap ik! :rofl:

2 likes

Oef, een fraaie blauwe! :star_struck:
Ik krijg altijd een zomers gevoel als ik deze ‘glimmert’ voorbij zie komen en dat is onder de huidige weersomstandigheden een prima gevoel, dus kom maar door met die foto’s … :sunny:

Van harte & veel draagplezier.

4 likes

Dat had ik gezien voor die 5tientjes wil ik het wel proberen.

Volgens mij is er ook geen squale stalenband voor zover ik weet of weet jij meer?

1 like

Nee de Oyster niet met aansluitende endlinks. Wel de zwarte Squale mesh

.

5 likes

Mesh ben ik weer niet zo’n fan van. Ik wacht even af hoe deze band erop staat zal nog wel even duren voordat die binnen is.

Edit : nu ik die mesh zo zie denk ik ook helemaal niet gek. :thinking:

2 likes

draagt heerlijk…

2 likes

Dit zou een wondermiddel zijn word ook en vooral door antiquairs gebruikt.
Een zeer kleine hoeveelheid op een vodje en wrijven maar een klein potje
gaat mee voor de rest van je leven (alleen zien dat de vrouw het niet vind)
Renaissance Wax

2 likes

Ik zie ze niet op de site staan bij @royke74

2 likes

Pasvorm Mee eens maar voor 50 euro…

Inderdaad Mesh zal ook prima staan!

De ene stoer de ander meer gekleed

3 likes

Gefeliciteerd! Nog een blauwe knaller NA in de kroeg in een week :muscle:

2 likes

Gefeliciteerd, prachtig horloge en zoals @junior al zei heerlijke zomerse vibes!:sunny:

3 likes

Gefeliciteerd met deze NA en welkom (weer) :beers:. Blijft een prachtig horloge!

2 likes

Plaatje voor de sfeer … :beers:

Ik zat trouwens even te kijken naar de Squale 2001. Wat een ontzettend fraaie knipoog naar het verleden, met Jaques Cousteau enzo. Deze zal mogelijk in de kroeg al besproken zijn, maar toen was ik even bezig met iets anders :sunglasses: … heeft iemand een van de 300 om de pols? Ben erg benieuwd hoe deze bevalt! Deze uitvoering wakkert mijn hebberigheid aan.

7 likes

@royke74 kassa 3!

3 likes

@royke74 zelf had er laatst eentje om op staal. Ze hadden er ook een op rubber te koop. Heel vet en draagbaar.

3 likes

controlling-laugh-laughing

… ik heb net jouw ex om de pols! :wink:

Dan zou die weer weg moeten en néé, dat gaat voorlopig niet gebeuren. Komt ook nog een stalen band aan enzo. Stiekem kan ik daar nauwelijks op wachten want ik ben niet zo’n fan van deze Tropic band met die rare ribbelrandjes enzo. Ali laat ook nog twee weken op zich wachten voor de Summits. Hoop dat ik het allemaal overleef! :sunglasses:

Dat lijkt me ook, als ik de foto’s zie.

2 likes

Kreeg laatst ook weer een pakketje :joy:

5 likes

Dat hebben er wel meer hier :crazy_face:

Maar ff iets belangrijkers, wie heeft ‘mijn’ 1545 GMT? Of is die van het forum :smiling_face_with_tear:

14 likes