Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

1 like

17 likes

Dag dat ik de 1521 overnam van @Fargo
Net iets langer dan een jaartje geleden

Gelijk een rondje Den Haag gelopen

14 likes

Ja, dat verbaasde mij ook. De kast zelf is ook nog puntgaaf, geen swirls ofzo. Alleen een eigenwijze bezel.

Over de toon en de reactiesnelheid ook niks dan goeds, ze zijn heel vriendelijk. Maar het voelt allemaal wel een beetje amateuristisch :smiling_face:

3 likes

Good morning kroeg! Eén dagje nog en dan weekend :beers:

12 likes

Buongiorno, Squalegekkies!:coffee:

:white_check_mark:

En nog even aandacht voor deze mooie actie, weer!

Hey, top! En nu lekker genieten van dit mooie horloge!

Ja, mijn ervaring met de communicatie met Squale is ook niet overwegend positief. :sweat_smile:
Maar goed, de horloges zijn top en gelukkig ben ik heel goed geholpen door HF’s favo Squale-dealer! :+1:

13 likes

Ik begin nu alvast …
Hoogste tijd om het weekend in te luiden! Proost. :beers:

11 likes

Ik moet nog een dagje werken morgen, maar fijn weekend alvast :smile:

14 likes

Beer Cheers GIFs | Tenor

Enne,

Werk ze nog even! :muscle:

4 likes

22 likes

Blij mee Roy? Eerder moeten doen zeker :wink:

2 likes

Die 1521 Marina Militare grows on me @Joshido, zoals ze dat over de grens zeggen! Ik heb een gewetensvraag voor je: De ‘Master x Palombari Comsubin’ of deze ‘1521 Marine Militare’? En waarom kies je voor de een of de ander … :upside_down_face:

Heb jij trouwens die 1553 nog? Ik vraag het voor een vriend … :wink:

Dank & werkse morgen!

2 likes

Pfoei lastig… de Palombari was ook echt wel
top, alles klopte eraan. Wijzerplaat, kleurstelling, titanium. Alles behalve dan dat hij zo dik was voor mijn polsen.

Vs.

De militare is ook top, een 1521 dus super draag comfort met een kast die zowel brushed als polished elementen heeft. Opgelegde indices, brushed rehaut. Het zwart met oranje vind ik een mooie combi en de lume op de bezel heb ik op andere horloges ook altijd kunnen waarderen. De rubberen band is ook nog eens anders als de tropics die er normaal gesproken bij een 1521 geleverd worden.

Dus kort samengevat: de militare wint voor mij hoewel ik de Palombari ook nog steeds heel gaaf vind om te zien. Maar dan bij een ander :wink:

Jazeker, al ff niet omgehad maar nog steeds in bezit.

Dankjewel :grin:

10 likes

Ten opzichte van de 1521 geloof ik dat direct. Maar doordat 'ie Titanium is en door de kastvorm denk ik niet dat het vervelend draagt. Toch? Of voel je de ‘hoogte’ wel echt, bijvoorbeeld doordat 'ie de neiging heeft om naar de zijkant te vallen? :thinking:

Ik denk trouwens ook dat ik de 1521 Marina Militare zou kiezen, hoewel ik wel echt ook nog eens een Master wil proberen. Liefst dan wel de ‘ouwe’, de Marina Miltare variant. Deze…

… vind ik nog steeds de mooiste! De Palombari is ook tof, zeker op zo’n oranje band. Eigenlijk zijn ze allemaal tof. :sunglasses:

10 likes

Heel schön! Benieuwd naar de mijne binnenkort :blush:
Edit; morgen als ik de postnl t&t mag geloven :roll_eyes:

3 likes

Nee klopt, de Palombari voelt zeker niet zwaar en draagt prima hoor. Voor mij was het puur optisch.

Ja deze is ook heel tof, zijn wel prijzig en moeilijk aan te ko.en tegenwoordig. Denk dat de colab met Chronofactum ook een mooie optie is met de stalen band.

Haha ja dit dus, gelukkig is er genoeg keuze by squale. Ik vind de Alpine Green ook nog steeds heel gaaf bijvoorbeeld.
Ik hou wel van horloges waar niet Jan en alleman mee loopt.

4 likes

Vind ik persoonlijk ook leuk. Voelt dan toch als iets speciaals

4 likes

4a0ee0ee-97ba-41db-a895-a17bdce1a80e_text

De spanning stijgt in Huize Koen … :sunglasses:
Voorpret is ook altijd leuk!

3 likes

Ik denk dat dat toch wel een beetje voor elke Squale liefhebber geldt. :sunglasses:

4 likes

Die stijgt zeker :grimacing:

3 likes