Daar kan ik me alles bij voorstellen!
Deze band staat 'm prima, lekker hoor …
Bij onze Matics ook, strakkies. De plaatjes van oa. @koen3103 dragen hier bij aan de voorpret. Leuk.
Daar kan ik me alles bij voorstellen!
Deze band staat 'm prima, lekker hoor …
Bij onze Matics ook, strakkies. De plaatjes van oa. @koen3103 dragen hier bij aan de voorpret. Leuk.
Danku!
Dat gaat em ook geweldig staan
Zouden er in die alie banden ook fatbars passen of misschien skinny-fatbars
Ik heb hier alleen shouderloze 20mm Seiko ‘fat bars’ liggen, dus ik kan het niet even voor je proberen.
Zelf heb tot nu wel toe alle ‘quick release’ pennen vervangen door 1.8mm versies en dat werkt prima! Gisteren nog in de band van @Alexx28 nieuwe gezet. Ik koop ze hier: esprit-nato.com.
Deze zijn wel een tikje aan de dure kant maar ze zien er kwalitatief echt een stuk betrouwbaarder uit dan die dunne pennen van Ali. Deze zogenaamde high-end quick release spring bars geven mij een beetje meer vertrouwen …
Ja die heb ik toen ook een keer besteld voor de 20mm banden, maar zijn die ook 1.8mm ja? Dan zouden skinny fat bars in ieder geval moeten passen.
Ik denk namelijk dat zo’n summit ook best mooi zou staan op de SPB253.
Zeker! En ik ga 100% voor brushed. Full polished is too much.
En ze hebben ook nog eens donkerbruine straps, net als de Seiko nato.
Cheers
Lijkt er wel op …
En die van Ali zijn iets dunner:
Volgens mij geldt hetzelfde voor de 20mm pennen.
Dat denk ik ook!
Gewoon erin proppen, die fat bars …
Dat wordt anders veel poetsen
Da’s ook een vak hè …
Kek ze verkopen die summits niet met zwarte buckle, de tropics wel heb wel in hetzelfde winkeltje een kopie van de crafterblue gevonden. Misschien dat ik die maar eens probeer.
Of …
Ik vraag me altijd af wie nou wie kopieert of is het gewoon uit dezelfde fabriek. De strps band die ik van de week kocht is ook exact hetzelfde als die van Ali incl. de sluiting en alles. Kan ook een gevalletje dropdinges zijn natuurlijk want strps vraagt bijna het driedubbele …
Ze zeggen wel eens hé, kosten maal factor 2,5…
Tuurlijk.
Ik gun iedereen zijn marge hoor, dus je hoort mij niet klagen. Ik trap er alleen niet in.
Valt mee Crafterblue het zesvoudige (in de sale) dus 6 alies incoming
Ga je ook een winkeltje beginnen?
En daar laat ie de Alies aan de kassa staan, vakken vullen en schoonmaken, zeker?