Heel tof Koen
Thanks
Mogge Skûwàlisti…
Vanmorgen weer een nieuw bandje in de brievenbus, een racing-achtig ding van Ali (Klik). Gelijk de bandpennen weer geüpgraded … de 1.8mm ging er nét in @VriesKou. Deze band is tov. de Summit iets stugger. Ik heb ook een andere sluiting gemonteerd, die iets beter past bij de ‘stoere’ uitstraling van de Matic. Is iets groter.
Staat niet gek!
Vind ik …
Vraagje.
Heeft deze ook een soort chocobruine tint?
Zo van, niet echt zwart.
Want ik heb op Ali dezelfde besteld en de kleur viel me tegen. (Wellicht van een andere aanbieder)
Alvast bedankt.
Naast bijvoorbeeld mijn zwarte iPhone zie ik geen verschil. Zeker niet bruinachtig ofzo. Je zou in bepaald licht wel kunnen betogen dat 'ie iets neigt naar (heel) donker grijs. Maar bruin … nee, dat zie ik er niet in.
Hier een vergelijk met de strps [exact dezelfde als bij Ali] band …
Door het kunstlicht op de foto wel een beetje lastig te zien, maar beide zwart. Ze lijken hier trouwens bruin! Paars en groen (chromatic aberration), jeetje …
Ik heb hem hier gekocht: Klik.
Maakt op Ali geen verschil. Ze verkopen allemaal hetzelfde volgens mij, vaak ook voor dezelfde prijs. De een mét en de ander zonder verzendkosten, andere (retour)voorwaarden etc. Ik zie er nu wel bij staan “new design” wat dat ook moge betekenen, want deze banden stonden er vorig jaar ook op.
Staat zeer netjes
O.k.
Dankje.
Ik heb op Ali wel verschillen gemerkt qua straps en aanbieders van dezelfde straps.
Ik heb van die witte sport tropics zoals je weet en de 1 is witter en harder dan de andere. Wel beide Ali. Maar ook een klein verschil in prijs.
Vandaar dat ik het vroeg.
Okkiedokie! Deze is dus zwart …
Overigens als ik niet tevreden over de kwaliteit ofzo van een product ben stuur ik het gewoon terug. ik let er bij het bestellen ook altijd even op of dat kosteloos kan. En dat gaat eigenlijk altijd goed. Ik heb het er een paar keer gebruik van gemaakt. Duurt even voordat je je geld weer terug hebt, verder is het easy peasy. Net zoals bijvoorbeeld bij Bol of Amazon.
Niemand met een oplossing voor me?
Dat zijn toch gewoon splitpennen? Zijn die niet op elke straathoek te koop?
Ik zou even bij een juwelier/horlogemaker naar binnen lopen. Als het splitpennen zijn, moet dat daar lukken en eigenlijk ook wel als het pin/collar is. Schroeffies trouwens ook.
Oh wacht, @Vrieskou is me voor …
Geen idee… Dan ga ik van de week wel ff langs de juwelier.
En wat voor een plaatje. Begin nu door al jullie foto’s ook te twijfelen om een Matic te halen
Doen
Ik denk het beste bestellen bij (een) Squale (dealer). De maat van die pinnen zal waarschijnlijk precies passen voor een specifieke band.
@royke74 kassa 4.