Ah, ik dacht dat dit een re-release (?) was. Maar mooi hoor. Wel een appart foto moment
Zou wel kunnen, als ze beginnen met een LE en daarna een reguliere versie in het assortiment opnemen. Anders wel een vrij omslachtige exercitie.
Ja en ben benieuwd of hier dus ook een ‘gewone’, niet LE, van komt, in de toekomst. Zou toch haast denken van wel.
Nou, maar de wc bij Roy thuis is een bijzonder prettige ruimte en beter ingericht dan menig huiskamer. Ik snap wel dat ie daar veel tijd doorbrengt.
TMI Ed, TMI!
Ook heel gaaf die Oris!
Hoe bevalt het nou, Pat? De Matic op een ledertje?
Wel goed hoor, hoef er niet mee onder water maar hij is waterproof
Damn dit is toch wel een hele lekkere uitvoering
Ik ben alleen bang dat hij te groot is voor mijn kinderpolsen, eigenlijk krijgt alles in mn collectie van >40mm geen draagtijd meer…
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik heb ook smalle polsen en durf er ook niet aan.
Gelukkig zijn er zat kleinere opties beschikbaar bij squale voor mensen zoals ons
De 1521 draagt overigens een stuk kleiner dan de 42mm doet vermoeden i.v.m. de korte lugs.
Sub39 staat bij mij op het lijstje o.a.
Of de gmt versie:
Is die kleiner?
Ik heb een polsomtrek van 17,5cm en ik moet zeggen, past prima! Draagt op 't oog overigens ook kleiner dan je zou denken, kastontwerp helpt. Zelfde bij de 1521 zoals @Joshido ook aangeeft.
Eens!
Toffe trui!