Die is ook heel erg fraai! Maar het niet hebben gehad van een 1521 is wel een dingetje hoor β¦ ik zou voor de COSC op de stalen band gaan.
Overigens krijg ik deze niet meer uit mijn hoofd.
Heel irritant!
Die is ook heel erg fraai! Maar het niet hebben gehad van een 1521 is wel een dingetje hoor β¦ ik zou voor de COSC op de stalen band gaan.
Overigens krijg ik deze niet meer uit mijn hoofd.
Heel irritant!
Maar @junior, ik zat eerder in de hoek van een militaire te denken, met bund bezel ofzo of een zwarte Opaco. Maar de verkopers die er 1 hebben en aanbieden, vragen gewoon bijna 2k, de gekken.
waarom deze niet in 39/40mm
Die zat inderdaad ook in mijn achterhoofd. Heb hem vorige week voorzichtig verteld dat ik nog even wacht met het overhalen van de trekker.
Als jij hem kan vinden, laat het mij dan ook meteen even weten.
De milanese band erom! Zo hoort 'ie vind ik.
Heb een pushpin uit een Aliexpress horloge gehaald. π©΅
Er was ook geen andere mogelijkheid, tot voor kort!
Groen, dat ligt in ieder geval binnen mijn zoekprofiel! En dat model heb ik dus ook nog niet!
Nog een dilemma! Een groene 1521, wat lastig wordt omdat ik niet alle groene 1521 modellen mooi vind, of een groene Sub?
Ik niet, maar ik gebruik ook geen #Insta β¦ ben daar overigens niet heel verdrietig over. Mis er niks aan. Deze uitvoering van de sub39 is niet mijn kopje thee.
Dat ligt eraan of Squale hem ooit gaat uitbrengen, als ik dat ergens zie of lees hoor je het. Graag right back at ya, wanneer jij zoiets verneemt
Uiteraard! Gelukkig ben ik een achterlijke Squalefiel geworden. Het enige horloge dat geen Squale is, is mijn Festivalhorloge, een G-Shock!
Nu je het zegt en ik er even wat beter naar heb gekekenβ¦
plusje - geen sandwich dial
plusje - groene dial
minnetje - toch weer faux patina
minnetje - kroon op 3 uur
Volgens mij is dit gewoon een skatertje!
Ik vindt m wel tof hoor
Er zal ook wel een stevig prijskaartje aan hangen, want COSC certified!