Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Mooi is ie wel :relieved:

11 likes

Fifty Fathoms vibes, wel!

3 likes

Zeker wel.

2 likes

Weekje om de pols, dik tevreden over de prestaties van deze SW200-1. Een gemiddelde afwijking van +1,7 s/dag is helemaal dikke prima!

Wat me wél verrast is dat na 5 dagen het horloge opvallend sneller is gaan lopen, van gemiddeld +2,5 naar +0,3/+1,0 … zou dat iets met het datumverzet op 1 december te maken kunnen hebben? Toen heb ik de kroon natuurlijk even los gehad om de datum te verzetten, overigens zonder de tijd te stoppen (geen ‘hack’). :thinking:

PS Voor iedereen die zich afvraagt, welke app (voor watchnerds) is dit? Deze! :beers:

9 likes

Is het niet zo dat een uurwerk wordt “ingereden” bij gebruik en daardoor op de daadwerkelijke regulatie gaat lopen?

Tenminste, ik heb wel eens zoiets gelezen, hier op het forum.

@royke74 weet het vast beter en exacter uit te leggen dan ik. :sweat_smile:

2 likes

Dan kan zomaar. Heb ik ook wel eens gelezen. Maar deze Matic is al ruim anderhalf jaar in gebruik. Vriend @VriesKou was de eerste eigenaar, daarna geloof ik nog twee eigenaren w.o. @Thijs9F82 en ik ga er niet vanuit dat 'ie bij iedereen in de kast heeft gelegen …

3 likes

Ooh, nee… Dan geloof ik ook niet het verhaal van oud vrouwtje, garage en slechts 5k op de teller…
:rofl:

2 likes

Goedemorgen Squalisti!

13 likes

Was je aan het sniperen, @junior? :joy:

1 like

Môgge … :coffee:

Ikke wel!
Lag op je te wachten. :sunglasses:

10 likes

Hahahaha! Ik had ff een momentje in de wachtruimte van het ziekenhuis, om ff op HF te surfen. Inmiddels weer op kantoor.

3 likes

Hopelijk alles goed gegaan?!

Mooi die sunburst vastgelegd, trouwens, op die foto van vanmorgen! :camera_flash:

En @junior, al een afspraak met de mannen van Q gemaakt, om toch een keer die 2001 te bekijken? :wink:

Trouwens, goed nieuws!
Almost Weekend GIFs | Tenor
:beers: :partying_face:

3 likes

Haha, dat kan ik nu beter niet doen want dan is de Matic gelijk alweer exit … :sunglasses:
En eigenlijk wil ik daar eerst weer even een paar weken/maanden van genieten enne als @royke74 mij (en @Kleine_gup_in_grote_oceaan) van een stalen band heeft voorzien kan dat zomaar voor nog meer plezier gaan zorgen. Ben zeer benieuwd hoe dat staat! Daar kijk ik naar uit.

Het is allemaal geen straf hoor. Voorlopig geniet ik van de foto’s, van de 2001. Want serieus tof is 'ie wel. Vind ik. Kijk dan …

:heart_eyes:

minions_music

Met welke Squale ga jij het weekend in @TagEd? :beers:

11 likes

Heb wel het idee dst de 2001 wat petit uit gaat vallen tegenover een 1521 of een Matic.

Maar past prima bij het model imho.

2 likes

Dat denk ik ook Noel. Deze zou ik ook niet op de gok kopen. Eerst even passen, maar als geschreven kan ik daarvoor beter op dit moment geen afspraak maken … :wink:

2 likes

Zeker! Net thuis van kantoor en weer klaar voor de volgende ronde in het ziekenhuis! :sweat_smile: De voorlaatste bestraling… Het einde is in zicht! :partying_face:

9 likes

Snap het. :grin:

Helemaal mee eens!

Ja, vandaag (nog) de HFLE om. Maar denk dat ik 'm morgen wissel met de Full Lume 1521. Die heb ik al een tijdje niet omgehad. En heb ik wel weer 'ns zin in! :blush:

Dat is heel fijn! :pray: :muscle: :+1:

5 likes

Nog 1 (school)dagje en dan alweer weekend :smiley:

Goed om te horen!

Natuurlijk nog de cosc om :slight_smile:

13 likes

We gaan de S-familie weer uitbreiden :partying_face: en tis geen Seiko of Sinn maar de juiste S :crazy_face: :+1:

7 likes

Shinola? :face_with_peeking_eye::rofl::face_with_hand_over_mouth:

1 like