Hij is een Squale fanboy, wat natuurlijk erg in zijn voordeel spreekt! Hij komt hier ook wel vaker voorbij en dan haak ik ook af want jeetje, wĆ”t een irritante gast! Is mijn mening ā¦
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak! Zou een saaie boel worden.
Die had er al een, de āchocoā.
Heeft hem ingewisseld als ik het goed gelezen heb.
Ja, volgens mij hebben we 't al eerder over TGV gehad. Krijg je als je zo lang en veel rondhangt in de Squale kroeg, I guess.
Ach, het is wat je zegt.
Ja, misschien wel. Maar het is ook hoe je ernaar kijkt. Hij presenteert 't heel mooi en er zijn toch best wel veel horloges langsgekomen die ik interessant vond, de afgelopen jaren. Daarnaast vind ik dat overdreven stijltje van 'm wel amusant.
Dat dus.
En, nou ja,
Precies! En gelukkig is het niet verplicht om ernaar te kijken!
Kan me soms ook wel aan hem irriteren, maar nog wel tot op zekere hoogte dat ik er nog wel naar kan kijken/luisteren. Ach een beetje gelul over horloges (op de achtergrond) kan ik altijd wel hebben
Hij is immers de reden dat ik ooit een Squale heb gekocht. Een blauwe brushed 1521 met Squale engraving. Nog steeds een beetje spijt dat ik die heb verkochtā¦
Edit: Hij is momenteel net 4 min live op zān YouTube kanaal
Ik dus niet.
Vind het verschrikkelijk of had ik dat al gezegd ā¦
Trouwens, ik besteed nauwelijks aandacht aan Youtube en/of social mediagedoe. Ik heb al genoeg schermtijd door bijvoorbeeld HF en werk. Dan ga ik in mijn vrije tijd niet ook nog naar zelfingenomen Youtubers zitten kijken. Leuke is, ik mis er niks aan. Maar als gezegd, to each their own. Laat je door mij niet tegenhouden! Ondertussen zit ik lineair te kijken of de krant te lezen (op papier, jawel!).
En daarna direct de Omega kroeg in, de boel een beetje wakkerschudden ⦠of ga je 'm niet ophalen?
Je was me voor!
Leuk voor erbij!
Jeetje, weer iets voor op de wensenlijst ā¦