Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Hij is een Squale fanboy, wat natuurlijk erg in zijn voordeel spreekt! Hij komt hier ook wel vaker voorbij en dan haak ik ook af want jeetje, wĆ”t een irritante gast! Is mijn mening … :beers:

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak! Zou een saaie boel worden. :joy:

Die had er al een, de ā€˜choco’.
Heeft hem ingewisseld als ik het goed gelezen heb. :wink:

1 like

:muscle:t2: top

1 like

Ik begrijp de afkeer wel hoor. Maar op de ƩƩn of andere manier kan ik er wel doorheen kijken. We zijn ook van hetzelfde bouwjaar, dus veel van de dingen waar 'ie het over heeft uit z’n jeugd, deel ik. Maar ik snap je!

1 like

Potatoesssss

10 likes

MĆØh zijn te duur geworden man :sweat_smile: dat laat ik graag aan een ander :joy:

Hoppa! :beers:
Mijn zondag goed besteed …

8 likes

Na een kleine 10 jaar geleden m’n 1521 weg te hebben gedaan, nu incoming de 2001…

16 likes

Ow, die’s mooi! :star_struck:
Ben heel benieuwd hoe deze gaat bevallen. Staat bij mij nog op een shortlist.

Van harte alvast!

2 likes

Ik ben ook erg benieuwd, vind die looks echt heel erg mooi, de 40mm is erg fijn en op staal dus hopelijk een blijvertje :sweat_smile:

3 likes

Ik denk dat meerdere leden wel zitten te wachten op de wederverschijning van deze 2001!

Lekker voorpret hebben en… :grimacing:

4 likes

Ja, volgens mij hebben we 't al eerder over TGV gehad. Krijg je als je zo lang en veel rondhangt in de Squale kroeg, I guess. :grin:
Ach, het is wat je zegt.

Ja, misschien wel. Maar het is ook hoe je ernaar kijkt. Hij presenteert 't heel mooi en er zijn toch best wel veel horloges langsgekomen die ik interessant vond, de afgelopen jaren. Daarnaast vind ik dat overdreven stijltje van 'm wel amusant.

Dat dus.

En, nou ja,

Precies! En gelukkig is het niet verplicht om ernaar te kijken! :wink:

Nice! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

2 likes

Kan me soms ook wel aan hem irriteren, maar nog wel tot op zekere hoogte dat ik er nog wel naar kan kijken/luisteren. Ach een beetje gelul over horloges (op de achtergrond) kan ik altijd wel hebben :sweat_smile:
Hij is immers de reden dat ik ooit een Squale heb gekocht. Een blauwe brushed 1521 met Squale engraving. Nog steeds een beetje spijt dat ik die heb verkocht…
Edit: Hij is momenteel net 4 min live op z’n YouTube kanaal :joy:

3 likes

blasted, bedoel je?

Hmmm, had ik ook nog, tot pas geleden. :wink: Ach, life goes on. Ben alweer verder aan 't kijken. Maar eerst morgen gezellig op de koffie bij Q! :coffee: :partying_face:

4 likes

Heb je helemaal gelijk in! Heb helemaal brushed in m’n hoofd van de huidige blauwe 1521 van me.

Daarna flaneren in de Omega Only
image

3 likes

Ok de pols ook een leuk horloge hoor Frans :smiling_face:

14 likes

Ik dus niet.
Vind het verschrikkelijk of had ik dat al gezegd … :sunglasses:

Trouwens, ik besteed nauwelijks aandacht aan Youtube en/of social mediagedoe. Ik heb al genoeg schermtijd door bijvoorbeeld HF en werk. Dan ga ik in mijn vrije tijd niet ook nog naar zelfingenomen Youtubers zitten kijken. Leuke is, ik mis er niks aan. Maar als gezegd, to each their own. Laat je door mij niet tegenhouden! Ondertussen zit ik lineair te kijken of de krant te lezen (op papier, jawel!).

En daarna direct de Omega kroeg in, de boel een beetje wakkerschudden … of ga je 'm niet ophalen?

:joy:
Je was me voor! :sunglasses:

Leuk voor erbij!
Jeetje, weer iets voor op de wensenlijst … :see_no_evil: :wink:

3 likes

Als ik daar post, moet ik altijd denken dat jij het laatst een ā€œfotoboekā€ noemde :joy:
Grappige is dat het ook nog best accuraat is

1 like

Haha :rofl: :rofl: krijg al spijt :wink:

2 likes

Jazeker! :blush:
The Pointer Sisters - I'm So Excited on Make a GIF

Maar zit ondertussen alweer te kijken naar een volgende. :see_no_evil: Nou ja, voor over hƩƩl lange tijd, natuurlijk! :smile: Hoewel. Je weet nooit hoe 't loopt, in het leven! :thinking:
Nee, dit is geen bijna done-deal. Gewoon beetje rondneuzen. Kan geen kwaad, toch? :innocent:

Ja, al even aan 't rondkijken. Zal nog een hele opgave worden! :sweat_smile: :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik stop er voor nu even mee! :wink:
Wil met de MM de zomer door. Maar ik twijfel, heb me net door PeterLC laten vertellen dat Squale rotzooi is. Wat nu?

i-immediately-regret-this-decision

lol

5 likes