Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

16 likes

De huidige collectie, Squale only :v: :grimacing:

Gaan we met die 1521 Militaire doen? :thinking:

20 likes

jim-kramer

Lekker trio hoor! Maar de Militaire verliest 't hands down van de Master. Vind ik.
Dus weg ermee. Het is niet anders … :sunglasses:

3 likes

Beetje schaatsen…op de bank.

15 likes

Nou, lekker dragen in roulatie met de andere twee! Er bestaat geen wet die zegt dat je geen drie horloges mag hebben. :person_shrugging: En, kom op, als je drie horloges hebt, draag je toch allemaal wel af en toe? Drie is echt een héél bescheiden horlogecollectie. Ja, ik weet dat @junior daar anders over denkt. :roll_eyes: :yawning_face: :wink:

3 likes

Ik ook van jou … :kissing_heart:

giphy

Overigens, ik ben gek op (grote) horlogecollecties! Ik kijk er altijd met heel veel plezier naar. Maar “alles maar bewaren” is niks voor mij. Ik ben dan ook geen horlogeverzamelaar. Ik vind de voorpret bij telkens iets nieuws veel leuker, één in & één eruit bezorgt mij 't meest plezier! :sunglasses:

In het geval van @Vrieskou kan ik me het bezit van het nieuwe tweetal (de Master en 2001) heel goed voorstellen. Die twee verschillen nogal van elkaar. Er is dus iets te kiezen! Voor mijzelf sprekend, ik zou de Militaire nooit meer omdoen. Die heeft teveel weg van de Master en laatstgenoemde vind ik mooier. Wat mot je er dan nog mee? Inderdaad, wegdoen. Vind ik. :wink:

2 likes

Omwisselen voor een blauwe. Dan heb je van alles wat.

1 like

Ik ook niet, hoor. Ik heb er af en toe gewoon best veel. :joy:
Maar hey, iedereen gaat weer op z’n eigen manier om met de horlogehobby! :+1:

2 likes

Fijne avond mannen! :beers:

Vanmorgen om 5 uur, morgen om 4 uur de wekker. Wat een gedoe!
Wel fijn dat F1 weer is begonnen … :joy:

13 likes

Deze gaat weer door. Mocht hier iemand interesse hebben…geef maar een gil. :wink:

15 likes

Wat wordt de opvolger?

2 likes

lol

Zoals ik van de week al schreef, je hebt hem al best lang!
Hoe lang? Weekje ofzo … :joy::joy::joy:

Ik heb helaas een leeg horlogepotje én al een mooie Squale om de pols. :wink:

2 likes

Nog niets besloten eigenlijk. :sunglasses:

2 likes

Voorjaar komt er aan……

5 likes

Foetsie!
Ninja edit … :sunglasses:

giphy

Welke heb je besteld? Een oranje of?

1 like

Binnenkort toch terug eens op staal zetten

14 likes

12 likes

Here I Go Again – Weeks of Communication Elaboration

Zit je nou straks zonder horloge? :dizzy_face:

3 likes

Bedankt hè :joy: :+1: nee voor allebei valt iets te zeggen!

Zeker waar (en ik heb er stiekem nog wel wat meer hoor maar die worden nooit gedragen :shushing_face:)

Máár

Ftfy :crazy_face:

Voor mij werkt het juist de andere kant op, ik weet van mezelf dat ik de Master niet tot weinig zou dragen omdat ik die zo mooi vind dat ik het zonde vind :see_no_evil: :sweat_smile:

Dat weet ik dus niet, maar kunnen we natuurlijk ook eerst eens een tijdje proberen :man_shrugging: aan de andere kant heb je een 1521 ook altijd zo weer terug :grinning:

Ook nog wel een leuk idee, maar zoals je ziet heeft zwart toch wel een lichte voorkeur :sweat_smile: dan moet het wel een polished zijn en de 2001 is ook polished.

Waarom zet jij de wekker een uur voordat de race begint?! 30 seconde is genoeg om de tv aan te zetten hoor :sweat_smile:

Bruur, jij bent nog ‘erger’ dan ik :joy: :ok_hand:

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Squale only, aka de Squale Kroeg :shark: (Deel 8) (Deel 6).