Ze zijn nog niet uitverkocht, kerel.
Lees je dat @junior? Ze zijn nog niet uitverkocht.
Fijne wedstrijd, gozer!
Ze zijn nog niet uitverkocht, kerel.
Lees je dat @junior? Ze zijn nog niet uitverkocht.
Fijne wedstrijd, gozer!
Blijft toch spannend haha
Thanks! Ik gelukkig ook wel een beetje
Veel plezier!
Zo even horloge gelijkgezet. Was stilgevallen, na paar dagen niet dragen. Toch wel makkelijk hoor, zo’n no-date op tijd zetten: (uiteraard) geen gedoe met datum en ook niet met am/pm. Lekker simpel! Gemak dient de mens, zeg maar. Speaking of which, op de achtergrond onze stofzuigrobot ‘James’. Terwijl ik weer lekker met m’n espressootje op de bank kruip, doet hij dat vervelende klusje.
Fijne zaterdag, iedereen!
Jij hebt het goed voor mekaar Ed! Zet die James maar aan het werk terwijl jij op de bank zit
Oh en een no-date horloge vind ik persoonlijk ook ideaal! Soms staat de datum bij mij in de eerste instantie wel goed, maar dan is het 12 uur ‘s middags geweest en dan schiet die datum ook vooruit bij mij… Hoe hinderlijk (eigen schuld natuurlijk)
Komt helemaal goed! Zeg, maareh, zit jij nu niet in de stoel, met een naald in je arm?
Ziet er goed uit, trouwens. Vind die panter ook gaaf! Succes!
Had kwaad was alweer geschiet. Gaat snel met zo’n kleintje. Was ongeveer een uur bezig volgens mij
Thanks!!
Wat een knaller
Yessss
Nou ja, gelukkig vind ze alleen z’n horloge mooier dan de jouwe. Maar goed dat ze drager @royke nooit in het echt gezien heeft. Dan was je haar meteen kwijt! Want niet alleen z’n horloge is mooi. ‘Pretty boy Roy’, noemen ze 'm ook wel, in de omgeving waar hij woont.
Waar gaat de reis naartoe?
Maar inderdaad wel een knaller🦈
Mijn vrouw heeft wel degelijk Roy ontmoet! En toch blijft ze bij mij…
Dus hoe denk je dat ze mij noemen (in mijn omgeving)?
Ongelofelijk! Ik moest de mijne echt met al mijn kracht de auto weer inschoppen, na een ontmoeting met Roy!
Eh, de Adonis van …(weet niet waar je woont)?
In het vrij smakeloze Dongen. Adonis van Dongen klinkt wel goed😂. Dank hiervoor, you made my day!
We zijn een dagje naar DE. Ik was net in een drogist, zo groot als een supermarkt.
Ja, daarvoor kun je daar wel terecht, idd. En een stuk goedkoper ook! Even flink inslaan, dus!
Ga je nog wat horloges bekijken ook, als je toch lekker aan 't shoppen bent?