Ik heb zelf hélemaal niks met tatoeages, sorry. Maar ik kan de kunstvorm vaak wel waarderen. Iedereen moet vooral doen wat ze leuk vinden. Tegenwoordig lijkt dat (veel) inkt en allerlei ijzerwerk door lichaamsdelen te zijn. Maar goed, mooie bloem!
Het staat ook echt prima! Ik heb ook de indruk dat jouw 1521’s ineens weer wat draagtijd krijgen. Leuk.
Al eerder besproken dat het best gek is dat Squale dit niet eerder heeft gedaan. Een passende stalen band in de markt zetten voor de Von Büren kasten. Ik denk dat veel liefhebbers hartstikke blij zijn met deze optie, de band is van prima kwaliteit en bovendien betaalbaar. Al helemaal als je het vergelijkt met de prijzen die Squale nu durft te vragen voor de rubber banden.
Ik weet het!
“Niet voor de poes” …
Superlekker …
Maar de 2001 is hier nu even naar plek twee gezakt. Ik denk dat ik eerst een 1521 MM wil gaan proberen. Die tikt voor mij (ook) alle doosjes aan!
Ik vind het wel leuk dat de HFLE deze week weer wat vaker in beeld komt.
Bandje staat niet gek!
Oh ja, dat is ook zo. Het is ook verder helemaal niet belangrijk.
Heb je geen schuifmaat?
Je had toch alles meegenomen om deze twee dagen door te komen …
Was het leuk in Duitsland? Of zit je daar nu nog? Hoe dan ook, ik zag al wat lekker eetspul voorbij komen dus geniet ervan!
Dat is ook zo!
Ik heb ooit eens zo’n schuifding ergens uit een 5-euro bak gehaald en er toch al wel plezier van gehad. Maar als ik 'm 2x p/jaar in handen heb is het veel.