Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Volgens mij zelfs ‘gewoon’ oranje :sweat_smile:

4 likes

Ah. Dan weet ik genoeg. :smile:

1 like

Spannend!

6 likes

Inderdaad, hopelijk beter dan hun voorraadbeheer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

9 likes

Ja, het is gewoon de oranje racing tropic.

2 likes

Het ‘slechte’ licht zorgt ervoor dat de camera het niet meer snapt … :wink: of die Kleine heeft er een ‘Sepia filtertje’ overheen gelegd.

Niet echt, hier dezelfde band …
:arrow_down:

Kleurt ook best lekker bij de minutenwijzer! :sunglasses:

:joy:
… en ook met het juiste prijskaartje!
Hoewel 1000 euro korting is altijd lekker. :wink:

7 likes

Ook lekker op oranje

5 likes

Dat geloof ik direct! :beers:
Leuk, die foto’s. Dank je wel voor het delen.

tumblr_b6420e289a979d0b129a961f96eb4afb_22599e47_250

Mooi (wijzer)plaatje! Helemaal nu de zon doorkomt begint de HFLE echt tot zijn recht te komen. Lekker fris. :star_struck:

:wave:

Ziet er tof uit, die Biocerdinges Speedmasterswatch. Deze heeft ook nog eens een oranje wijzertje zo te zien?! Daarom past 'm dat bandje helemaal prima natuurlijk!

Ik heb zelf in de begintijd zo’n zwarte (Mercury geloof ik … :thinking:) bij de Swatch winkel op de pols gehad maar heb hem laten liggen. Hij oogde mij wat kwetsbaar, door de wiebelige knopjes enzo en bovendien had ik door het gewicht niet het gevoel dat ik een horloge om had. Vind ze er wel leuk uitzien! Ben wel benieuwd welk oordeel @TagEd over deze surrogaat Speedmasters velt?! :innocent:

6 likes

Dacht ik ook dat voor ze ooit in t eggie gezien te hebben dat de zwarte of grijze het dichts bij de echte zaten qua looks maar die deden het totaal niet voor mij deze pakte mij wel meteen met de kleurstelling en de zandkleurige kast. Draagt heerlijk licht maar wel fragiel dus draag het dan ook niet vaak.

2 likes

17 likes

Haha, ik ga even niet m’n mening geven. :speak_no_evil:
Gisteravond ging het trouwens ook nog even over Speedmasters. :smile_cat:

4 likes

Dank heren. :+1:

Die zoek ik dus niet. :smile:

2 likes

Dat ziet er tof uit.

2 likes

Buongiorno Skûwàlisti! :coffee:
Fijne vrijdag.

10 likes

:joy::man_facepalming:

1 like

Buongiorno Squalisti!

De laatste dagen wat minder online geweest, maar daarentegen wel meer spierpijn. :joy:

Man, man, man, wat is klussen toch leuk en meteen een goede reminder waarom ik nooit een klusbedrijf ben begonnen. :crazy_face:

Nee, het was slechte verlichting daar en ik had het TikTok lampje niet mee. :joy:

Fijne vrijdag!

13 likes

Ik had vrij expliciet geschreven in de tekst dat ik niet wilde ruilen, maar wat ben ik blij dat @louis toch zo vrij was om iets in de aanbieding te gooien! Vanochtend hadden we de overdracht >

Geen Squale, wel die andere OG verslaving met een S. Ik heb van deze variant ooit de Retangula’s gehad die uitkwamen voordat Seiko met deze reissue kwam. Die waren best leuk, en destijds best lyrisch ontvangen in de horlogewereld ook, maar ‘echt’ is voor mij toch steeds weer beter.
Voor nu even snel op een rondslingerende nato, maar wafel, tropic en sailcloth ga ik zeker ook snel proberen, liggen stiekem al klaar.

13 likes

Ik ga de Mm steeds mooier vinden :grin:

3 likes

Dat snap ik wel

2 likes

Die werking had het ook op mij, naar mate ik er langer en vaker naar keek. :sweat_smile:

Maar ik dacht dat jij je ook aan het oriënteren was op groen?

1 like