Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Da’s geen kunst, ben je nog steeds een hamster. :wink:

3 likes

Nietes! :grin::sweat_smile::wink:

1 like

Ja, je hebt altijd

boven

:grin:

ArtStation - Jumping hamster GIF

5 likes

Ik heb @louis maar een deel van m’n verzameling laten zien, en dat vond ie al overdreven :wink:

3 likes

Achteraan? Hoezo heb ik wat gemist!?
Ja 2 hands zie ik ze niet “vaak”.

Misschien maar nieuw doen haha maar op moment even een ander spaardoel dan een Squale :face_with_hand_over_mouth:

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Dat is echt een aanrader! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Qua dikte prima te doen!

6 likes

En omdat het hier geen Seiko topic is:

Op de 1521 vind ik ‘m minder passen, op de Master wel goed!

15 likes

Op de master zou ik hem ook wel kunnen pruimen. Maar die heb ik niet. :sweat_smile:

2 likes

Ooit kort gehad, maar vond de kroon actie maar ruk. Teveel gepriegel, is dat in de tussentijd (jaar of 6-7) al beter? Zo ja, ik mis die zomer topper wel… :smiley:

11 likes

Laat de Russen maar komen, deze militair is er klaar voor😎

17 likes

Bediening van de kroon moet je gewoon even de ‘feel’ voor krijgen. Alles valt of staat met de juiste hand- en vingerpositie. Zei m’n vrouw ook vannacht. :stuck_out_tongue_winking_eye: Nee maar, serieus, als je weet hoe je 'm goed moet vastpakken/bedienen, is het echt super makkelijk. Ik heb er ook (nog) drie om op te oefenen. Dus héél veel gedaan.

En ja, 's zomers is een Squale extra leuk! :shark: :sunglasses: :sunny: :desert_island: :cocktail: :ocean:

6 likes

Haha heerlijk omschreven! Wellicht weer eens proberen dus. De extra ervaringsjaren zullen wel helpen dus.

4 likes

Dat ziet er op zich goed uit, heb je dan als ie op de pols ligt geen ‘lug meer over’ boven de band? Als je snapt wat ik bedoel :sweat_smile:

Nee helaas

Heb ik inmiddels ook zat gedaan maar het blijft matig. Qua draagcomfort uitstekende keuze :ok_hand: en als je hem vaak/lang draagt ook maar een klein dingetje maar in/uitdraaien en opwinden blijft k#dt :crazy_face:

3 likes

Ja, ga jij die jongen @Otis er even lekker vanaf praten! :roll_eyes: :wink:
Nee, maar volgens mij hebben jij en ik dit gesprek al eerder gehad. En ik zeg het nogmaals: het zit 'm echt in de techniek. :person_shrugging:
Misschien dat ik 't je nog een keer live kan laten zien, want het gaat een beetje ver om dat hier te proberen met woorden te omschrijven. :sweat_smile:
Maar het komt erop neer dat je het horloge even in de juiste stand houdt en de kroon gewoon even goed moet vastpakken, tussen duim en wijsvinger, waarbij de positie van de vingers en de manier waarop je druk uitoefent, knijpt en draait, allesbepalend is.
Verrek, nou doe ik het toch! En het klinkt ook nog ingewikkeld. Maar ook bijna als een erothische handeling! :sweat_smile: :stuck_out_tongue_closed_eyes: :crazy_face:
Anyway, echt,
easy peasy lemon squeezy Meaning & Origin | Slang by Dictionary.com

4 likes

Hoezo hebben jullie moeite met de kroon. Vindt een van de betere kroon action die ik heb. Als je opwind heb je tenminste het gevoel dat er wat gebeurd qua feel en geluid. Sommige voelen alsof je een quartz aan het opwinden bent…

Misschien ligt het aan het fingerspitzegefühl :stuck_out_tongue_winking_eye:
sausage-fingers

4 likes

Nou, dat dus! En dat heb ik hierboven op bijzonder veel meer ingewikkelde wijze geprobeerd te omschrijven! :rofl:

3 likes

Is dat een gevoel, wat dus niet blijkt te bestaan :rofl:, enkel bij de 1521?

2 likes

Ja, het is gewoon een heel bijzonder horloge! :wink:

2 likes