Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

@Kleine_gup_in_grote_oceaan : dan neem ik jouw dagelijkse taak wel over; buongiorno Squalisti!

11 likes

Toppertje, kerel!

Dan weet ik tenminste wie initiatief toont als ik een paar weken op vakantie ga! :rofl:

1 like

Doe ik mee (:coffee:)

7 likes

Buon pomeriggio tutti frutti, amigos! :it:

Gisteren “incoming”, en vandaag om de pols geslingerd, de 1521 Ocean blasted ex van @TagEd. :grin: :raised_hands:

Natuurlijk een horloge u allen bekend… maar ik ben erg onder de indruk. Afgaande op het patina van de bezel heeft dit horloge er al best een leven op zitten en heel wat UV-straling gepakt. :beach_umbrella: Maar dat draagt ook wel bij aan het toolwatch gehalte. :muscle:

En wat is die dial mooi he… zo’n mooie kleur blauw. :ocean:

Ik moet zeggen, dit model is wel een beetje een opmaat naar de polished Ocean. Want als ik dan weer de foto van deze ochtend van @Patrick010 zie, moet ik die configuratie ook echt nog hebben. :sunglasses: :ok_hand: In principe er gewoon naast, want ik hou wel van setjes. :grimacing: :v:

19 likes

Spontaan gebombardeerd tot “klushorloge”. :grimacing:

13 likes

Speciaal voor jou nog een fotootje! Die blauw kleur vindt ik glimmend nog mooier! En met de glimmende bracelet kan je helemaal niet om de shine heen!

13 likes

Nu nog effe de Tudor maar straks thuis de militair weer om……

10 likes

Hey, leuk om 'm weer terug te zien, in de kroeg, man! :beers:

Ja, hij is idd al op meerdere zonnige bestemmingen geweest en heeft ook meerdere zeeën en oceanen getrotseert. Maar daar is ie ook voor bedoeld, he? :ocean: :diving_mask: :desert_island: :shark:
Hoop dat je er net zoveel plezier van gaat hebben als ik heb gehad! :blush:

4 likes

Goeiemiddag kroeg :coffee::sunny:
Hier even genieten van het zonnetje in het park

12 likes

Lekker! Hier is 't vrij bewolkt… :cloud:

Zit met smart te wachten op mijn NA Seamaster!

Maandag kan ik 'm dan eindelijk ophalen!
happy-dance-animated-gif-image-1-2 - VMscrub

Nou, ik trek even 'n biertje open, hoor! Werk ze, voor wie nog even mag! En proost voor de rest! :beers:

9 likes

15 likes

Lekker hoor! Gaan we eens even wat stennis schoppen in dat Omega Only :wink:
Beetje stilletjes daaro

3 likes

Haha, ja, als je de Squale kroeg gewend bent, dan is het daar een vrij dooie boel! :grin:
Maar er zijn nog véél stillere topics, hoor. Tja, de Squale crew is gewoon een erg gezellige club!

Beer Cheers GIF by Discover Denton - Find & Share on GIPHY

7 likes

Bijna weekend! :beers:

Daar gaat @TagEd nog wel spijt van krijgen! Zo makkelijk zijn 1521’s met de gravure in de kast niet meer te vinden :innocent: … van harte met je NA @Petteflet. Hij staat je goed. :star_struck:

8 likes

Hear, hear! :beers:

Worden er ook weleens Squale GTG’s georganiseerd?

3 likes

We hadden pas nog, met een klein clubje, een mini-Squale-GTG. Maar ik ben zeker te porren voor een wat grotere ook, ergens dit jaar!

4 likes

En bedankt! :smile: Stuur je me een berichtje als je hem zat bent? :v:

Ik vind het vooral weer een heel ander horloge. Daarom zou ik het niet erg vinden hem ernaast te hebben.

Lijkt me heel leuk! Eigenlijk ook niks leukers dan een GTG met mooi weer. Past ook wel bij Squale. :sunglasses:

6 likes

Mij ook! :+1:

2 likes

Cheers, Squale amici!:beers:

11 likes

Moeten we inderdaad een keertje doen :slight_smile:

4 likes