Gisteren “incoming”, en vandaag om de pols geslingerd, de 1521 Ocean blasted ex van @TagEd.
Natuurlijk een horloge u allen bekend… maar ik ben erg onder de indruk. Afgaande op het patina van de bezel heeft dit horloge er al best een leven op zitten en heel wat UV-straling gepakt. Maar dat draagt ook wel bij aan het toolwatch gehalte.
En wat is die dial mooi he… zo’n mooie kleur blauw.
Ik moet zeggen, dit model is wel een beetje een opmaat naar de polished Ocean. Want als ik dan weer de foto van deze ochtend van @Patrick010 zie, moet ik die configuratie ook echt nog hebben. In principe er gewoon naast, want ik hou wel van setjes.
Hey, leuk om 'm weer terug te zien, in de kroeg, man!
Ja, hij is idd al op meerdere zonnige bestemmingen geweest en heeft ook meerdere zeeën en oceanen getrotseert. Maar daar is ie ook voor bedoeld, he?
Hoop dat je er net zoveel plezier van gaat hebben als ik heb gehad!
Haha, ja, als je de Squale kroeg gewend bent, dan is het daar een vrij dooie boel!
Maar er zijn nog véél stillere topics, hoor. Tja, de Squale crew is gewoon een erg gezellige club!
Daar gaat @TagEd nog wel spijt van krijgen! Zo makkelijk zijn 1521’s met de gravure in de kast niet meer te vinden … van harte met je NA @Petteflet. Hij staat je goed.