Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Leuk hoor, geniet ervan! :tada::heavy_check_mark::+1:

1 like

19 likes

Mooi hoor :+1: , dat is het blasted of brushed bracelet zeker?

1 like

Hij is al een tijdje bij je deze Squale. Blijft natuurlijk een hele leuke vreemde eend in de kroeg :sunglasses::partying_face:

6 likes

Ik kreeg een notificatie?

6 likes

:joy:

2 likes

Goedemorgen! :coffee:

:arrow_up:
In eerste aanleg gemaakt voor de COSC volgens mij maar ook los verkrijgbaar. Niet overal direct op voorraad trouwens. @Joshido had 'm erbij gekocht en dat zou ik ook gedaan hebben als deze er niet bijzat. @Kleine_gup_in_grote_oceaan heeft 'm ook. De kast van deze Marina Militare is ook geborsteld, met gepolijste randjes. Net als de band.

Ik had bij de Matic ook een geborstelde band. Heel gaaf dat Squale daar vorig jaar mee gekomen is. Echt hele een dikke plus! Vind ik.

EDIT: Plaatje zegt meer dan heel veel woorden … :sunglasses:

17 likes

Verrek! Blijkt dat mijn ex ineens wel mooi op de foto wilt.
Dat deed ze bij mij anders nooit…

Staat je goed hoor @junior :ok_hand:t2:

4 likes

Was even 'n dagje offline. Maar, vet, man! Congratulazioni! Ik heb pas nog die van KGIGO even mogen passen, dus weet wat een gaaf ding het is! Snap je helemaal! Geniet ervan! :partying_face: :champagne:

Ja, idd, dat handdoekje! Wel lekker zacht, vond ik. Zou ie wasverzachter gebruiken? Heb er niet aan geroken. Vond ik een beetje raar staan. :crazy_face:

2 likes

Mijn likes zijn helaas op Frans maar blijft dit een topper vinden :ok_hand:

3 likes

Nu al? En de dag moet nog beginnen! Heb jij soms de hele nacht door zitten liken? :grin:

O.k., verraad ik meteen dat vrij laat opgestaan ben… :sweat_smile:

2 likes

Pffff nee vannacht gewoon geslapen :thinking: moet nu nog bijna een uur wachten :face_exhaling:

4 likes

19 likes

Even 'n plaatje voor de sfeer ook.

Wel een bijzondere dag, 30 februari!:thinking::face_with_hand_over_mouth:

Hmmm, vreemd!

11 likes

Iets te actief geweest vanmorgen :thinking: ga mijn telefoon maar ff wegleggen.

2 likes

Sjips, nét te laat … :see_no_evil: #TwaalfUurtje

Ik heb in 't Gooise roddelcircuit vernomen dat het handdoekje gaat verdwijnen! Er is iets nieuws op komst. Toch wel jammer hoor @SuperC, dat rafelige Ten2Two doekkie is toch een beetje jouw beeldmerk geworden… :wink:

13 likes

:dizzy_face:

End Of An Era GIFs - Find & Share on GIPHY

2 likes

Goedemiddag, het is al lekker druk hier in de kroeg?

Dat klopt, maar heb hem weer even op een oranje strap gezet, met dit weer. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik er van denk.

9 likes

Niks mis met de kleur. Maar die rally-tropic staat beter, vind ik dan.

3 likes

Ik weet het wel. Deze doet een beetje goedkoop aan. Een soort van ‘net niet tropic’ met dat reliëf enzo. Als je dan toch vanwege het zonnetje oranje rubber verkiest boven de stalen band, pak dan je racing tropic ding. Die is tof! Vind ik. :sunglasses:

Enne @TagEd is met me eens zie ik …

Oh damn, ik realiseer me nu ineens dat ik ook op zoek moet naar een 16mm sluiting voor de oranje Ali rally tropic! Had ik net bij @royke74 de 18mm gekocht. :see_no_evil:

3 likes