Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

2 likes

Moet dat hier Bert? Zet ‘TGV’ maar in de rubriek horlogefilmpjes ofzo … :sunglasses:
Ik krijg zo’n ontzettende jeuk van die vent! Alleen die kop al. Die doet werkelijk alles voor de likes shares & follows. Wel slim natuurlijk, want hij heeft nog nooit betaald voor een horloge en iedereen adoreert 'm als ‘expert’ … :wink:

4 likes

Zo een ja :joy:

1 like

Goedemiddag kroeggenoten :raised_hands:

Wat is zo’n Squlie toch gaaf. Ik begrijp niet dat ik daar nu pas achter kom. :grin:

14 likes

Effe heerlijk in het zonnetje, waar een Squale zich altijd goed thuisvoelt!:sunglasses::sunny:

Vermaakt de rest van de kroeg zich ook nog een beetje, op deze mooie zondagmiddag?

11 likes

Kom maar halen, tikkieloos en dan krijg je er een glas wijn bij. Moeder de vrouw ook welkom uiteraard.

4 likes

Nooit te oud om te leren

2 likes

Doen we, nu midden in carnavalleke….kan nie rije🍻

3 likes

Gewoon verse kopen :sweat_smile:

3 likes

Zal wel loslopen! We hebben er ook alweer 1 bij, toch @kreuzen1?

#TeamMatic

7 likes

Ach, het ging over een gebruikte Squale. Dus vond van wel.

1 like

Hij is een Squale fanboy, wat natuurlijk erg in zijn voordeel spreekt! Hij komt hier ook wel vaker voorbij en dan haak ik ook af want jeetje, wát een irritante gast! Is mijn mening … :beers:

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak! Zou een saaie boel worden. :joy:

Die had er al een, de ‘choco’.
Heeft hem ingewisseld als ik het goed gelezen heb. :wink:

1 like

:muscle:t2: top

1 like

Ik begrijp de afkeer wel hoor. Maar op de één of andere manier kan ik er wel doorheen kijken. We zijn ook van hetzelfde bouwjaar, dus veel van de dingen waar 'ie het over heeft uit z’n jeugd, deel ik. Maar ik snap je!

1 like

Potatoesssss

10 likes

Mèh zijn te duur geworden man :sweat_smile: dat laat ik graag aan een ander :joy:

Hoppa! :beers:
Mijn zondag goed besteed …

8 likes

Na een kleine 10 jaar geleden m’n 1521 weg te hebben gedaan, nu incoming de 2001…

16 likes

Ow, die’s mooi! :star_struck:
Ben heel benieuwd hoe deze gaat bevallen. Staat bij mij nog op een shortlist.

Van harte alvast!

2 likes

Ik ben ook erg benieuwd, vind die looks echt heel erg mooi, de 40mm is erg fijn en op staal dus hopelijk een blijvertje :sweat_smile:

3 likes