En de rechter!
De Master moet ook door de wittebroodsweken heen, gewoon allebei dragen …
Vast wel, maar is die dan wel geldig NL?
Hoezo niet? Iedereen is welkom toch? Dat maakt een kroeg een goeie kroeg…….
Ah, gelukkig
… en dan blijkt er dus nog een 20mm oranje bandje in een Foe yong hai horlogezooibakkie te liggen! Ik dacht dat ik alles weggegeven of verkocht had, niet dus.
Ooit bij Ali (klik) gekocht voor mijn 1521 Classic. Het is exact dezelfde als het zwarte STRPS bandje wat ik bij de Matic had. Fijn dat ik deze nog heb liggen! Zo kan ik alvast wat kleur toevoegen, in afwachting van de Summit.
Niet eens zo gek! Vind ik.
Staat hartstikke goed.
Is ie net zo comfortabel als ie er uit ziet?
Ik vind scherpe randen vrij snel irritant, deze lijkt daar totaal geen last van te hebben. Ik ga er ook maar eens eentje bestellen. Thanx voor de link!
Yep. Ik vind van wel.
PS Op de Matic stond de zwarte ook best tof: Klik.
Het zal ook afhangen van de polsvorm, die is bij iedereen anders. Ik voel er niks van c.q. heb er geen last van. Zit bij mij prima en is ook soepeltjes!
Thanks mannen
Jep heel erg
Mmja, eerste reactie zou zijn: de Master is (veel) mooier maar deze leuker. Kan ik dat zo zeggen ja ik denk het wel
Echt een heel leuk ding in een perfect formaat hij maakt me vrolijk
ben ook blij dat het deze uitvoering is geworden (vind die blauwe ook nog steeds mooi)
Haha nog niet, maar nu ik hem zie en om heb snap ik die band wel hélemaal en denk ik dat dat de logische en beste match is. Dus wie weet. Voorlopig zit de Master op ‘staal’ en deze op rubber.
Voor nu hou ik deze even om, omdat ik hem gelijk kan dragen op rubber
ik kom trouwens áltijd net lullig uit met de gaatjes van die Squale tropics of nèt te strak of te los. Dat was bij de Matic zo, is bij de 1521 zo, is bij deze 2001 zo, en zal bij de Master wel niet anders zijn
Oja en ik heb m’n verzameling gespjes compleet heb nu een blasted, polished en brushed
In het verleden gingen mensen uit NL daar hun rijbewijs halen, weet niet of dat nog steeds kan…
Nee, gewoon even omruilen kan volgens mij niet meer.
Lekker, man! En van de zomer lekker toeren!
Geloof dat ik 'm steeds mooier ga vinden! Nogmaals congratulazioni!
Ik las net dat deze dikke Seiko een NA is. Die mag je hier best even laten zien, wat mij betreft. Lekkere MM300!
Van harte en heel veel draagplezier.
En nu snel weer terug naar Squale …
ook
MM300 is sowieso cool! Gefeli!
ik
dat
is.
Lekker man, geniet ervan!
Staat m goed hoor!