Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ja, alleen toen we de prijs zagen, werden we minder enthousiast. :rofl:

Want, real gold!

Edit: 16k op een leren bandje. Ik wil niet weten wat het kost met die gouden bracelet. :face_with_peeking_eye::sweat_smile:

2 likes

Heel eerlijk?

Zo dus! :point_down:

Maar als ik dit horloge kan betalen, dan kan ik er ook Stick hands in laten zetten. Wat ik dan ook zou doen. :rofl:

3 likes

Snap het hoor. Echt mooi kan je hem niet noemen.

1 like

Vandaag deze zomerse Squale op de kop getikt dus dacht laat ik ook maar eens de kroeg induiken.

Proost heren!

17 likes

Dat ziet er fris uit! Toffe uitvoering. Waar heb je deze 1545 vandaan? Is dit een limited of heb ik iets gemist in de Squale catalogus … :thinking:

Leuk man, van harte en veel draagplezier!
Proost. :beers:

4 likes

Nog nooit gezien die kleur/bezel. Waar komt die vandaan?

4 likes

Ik vind hem cool! Ik ken hem overigens alleen van de plaatjes met de witte strap.

Veel draagplezier man!

3 likes

Thanks man! Ik geloof dat deze toen exclusief voor HS Johnson zijn gemaakt maar dat weet ik niet zeker.

5 likes

Altijd leuk een bijzondere :+1:
Heeft ie nou ook een goud(kleurig) bezelrandje en kroon?

3 likes

Klopt! Dat is deze. Ik weet niet of die van mij ook met wit is geleverd. Ik ga in iedergeval opzoek naar een Mesh van Squale, dus mocht er iemand nog vanaf willen…stalen band mag ook

4 likes

Die zit gewoon in de standaard collectie :wink:

4 likes

Ja, die is inderdaad met de witte band geleverd. :sweat_smile:

Die blauwe is inderdaad een HS Johnson editie en kwam niet met een witte band, volgens mij.

Edit: ff opgezocht.

9 likes

Kijk daar hebben we wat aan, dat heb je snel gedaan! Heb wel even gezocht vanmiddag maar kon niet echt wat vinden. De verkoper had het over HS Johnson dus vandaar dat ik de witte had gevonden.

2 likes

Heel gaaf deze! Voor mij is ie ook nieuw. Heel veel draag plezier gewenst! :shark:

2 likes

Thanks!!

2 likes

Welkom in de kroeg Sean! Vette Squale :shark:

3 likes

Thanks voelt als thuiskomen met zo’n warm welkom!:hugs:

3 likes

Deze kroeg wordt niet voor niets de gezelligste Kroeg van het forum genoemd! :crazy_face:

4 likes

Heeft @Kleine_gup_in_grote_oceaan al wat voor je ingeschonken?! Wat een manieren van ons…

3 likes

Sorry! Normaal verwijs ik iedereen door naar onze barman @TagEd, @Sean010. :crazy_face:

Maar pak een kruk een neem er 1, zou ik zeggen!

:beers:
Cheers!

3 likes