Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Mooie uitdrukking, toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

4 likes

O.k., nog even een plaatje van een Squale, dan.

Wie kan er in dit plaatje de Squale vinden?:joy::crazy_face:

8 likes

Ik zie een trio met een eeneiige tweeling. :joy:

3 likes

Haha, dit is nu al dé Squalefoto van de dag … en de dag is nog niet eens voorbij! :heart_eyes:

3 likes

O.k., mannen, ik ga even de keuken opruimen, onder het genot van een ijskoude :beer:

Cheers!:beers:

7 likes

Dank. Doe mij maar een kopstoot.

2 likes

Huh Squale?? :crazy_face:

4 likes

@TagEd, barman! Doe maar een dubbele!

Welkom, @Doctorjoost!

3 likes

:arrow_up:

despicable-me-minions-tiki-bar-u4ayomuego94mujy

Ben je te gast of heb je zelf ook een Squale om de pols? Indien dat laatste, we zijn hier gek op plaatjes. Als je een beetje meedoet op het horlogeforum, een paar berichten plaatst, reacties geeft enzo ben je binnen no time op trustlevel 1 en kun je ook foto’s posten. Leuk!

4 likes

Heb er drie gehad, maar zit nu even zonder. Wellicht in den toekomst weer, want ze maken prachtige klokjes.

3 likes

Hey welkom Joost! :shark:
Zonde dat je er geen meer hebt zeg. Welke modellen heb je allemaal gehad?
Ik heb wel gemerkt in de kroeg dat als je eenmaal bezeten bent met het Squale virus, je er maar moeilijk vanaf komt. Verwacht dus in de toekomst weer een Squale om je pols te hebben :crazy_face:

2 likes

Welke heb je gehad? Squale maakt inderdaad tof spul! Ik heb zelf nu een oogje op de 2001 …

(foto: squale.ch)

… na al een aantal 1521’s en Squale Matics te hebben gehad. :wink:

3 likes

De 2002 Blue Red (veel te groot voor mijn 17cm), een 1521 (Montredo-editie) en een 1545 die ik hier laatst voorbij zag komen. Die met groen en goud op de tropic.

3 likes

Volgens mij heb ik die Montredo 1521 hier nog nooit voorbij zien komen. Leuke Squales heb je gehad!

1 like

Mooi ding idd. Had ik ook al gespot.

3 likes

Zal eens kijken of ik de foto ervan kan terugvinden…

3 likes

en zelfs op oude plaatjes @Doctorjoost :wink:

4 likes

Die kun je nu nog niet plaatsen, omdat je nog te kort lid bent. Maar als je een melding krijgt dat je ‘trustlevel 1’ hebt bereikt (is een kwestie van uren, paar dagen… afhankelijk van hoe actief je bent) kun je ook foto’s plaatsen.

Zo is het! :beers:

3 likes

Aha dat wist ik geen eens meer

3 likes