Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Okay dan, komtie

9 likes

Nog een MM in de kroeg?! Ziet er goed uit, maar wel weinig foto’s

1 like

Si :sunglasses:

1 like

Echt toffe lume, maar waar ben jij nou beland?

2 likes

Uhm, op kantoor, in een donker kantoortje, met mijn UV lampje. :crazy_face:

3 likes

:rofl:
Echt jammer dat ik niet van die horloge-gekke collegas heb! Vergeet je niet om straks je uv-lampje mee te nemen naar huis? Anders zit je dit weekend zonder

2 likes

Hahaha, dan rij ik gewoon even op en neer. Is maar 20 heen en 20 minuten terug. :joy:

1 like

Een collega heeft wat horloges meegenomen, er moeten nieuwe batterijen in. Of ik dat voor hem kan doen. :sweat_smile:

4 likes

Haha leuk toch. Dikke Ice Watch

1 like

Daar is ook alles mee gezegd. Hij is zo licht dat als ik hem vanaf hier het water in zou willen gooien, dat hij voor mijn voeten neervalt of door de wind een andere kant op wordt meegenomen. :rofl:

2 likes

Hahaha nou laat het hem niet horen. Moet in elk horloge een nieuwe batterij dan? Niet aangeraden om een mooie mechanische aan te schaffen?

1 like

Hij heeft nog meer horloges!

Paul Picot
Corum
Rolex hulk
Rolex Sprite LHD

Hij kent Squale alleen van mij, maar is dan wel weer bekend met Von Büren. :thinking:

2 likes

Oh dat zijn mooie horloges. Is hij geen lid van het forum?
Bekend omdat ze kasten maakten voor BlancPain ofzo?

1 like

Nee, geen lid! Daar heeft hij een te druk leven voor, maar dan ook echt. :sweat_smile:

Geen idee, eigenlijk. Zal ik hem eens vragen, maandag. Hij is nu buiten de deur voor afspraken.

1 like

Ik ga ook nog even anderhalf uur productief zijn en daarna weekend vieren!

2 likes

Succes nog eventjes! :+1:

1 like

Thanks maat en tot straks, weer op het forum! :rofl:

1 like

Maar dan met weekend :slight_smile:

3 likes

Bijna weekend en met dit gure weer toch een beetje zonnigheid om de pols!

Fijn weekend allen!

12 likes

Geweldige Onda, Joost. Daarmee haal je het zonnetje wel in huis met dit bagger weer

1 like