Gup wat een naar leven heb jij zeg , gisteren uit eten vanavond uit eten sauna Jacuzzi sjonge dat doet maar
Net thuis aangekomen.
Heel naar!
Nee, dat was vorige week. Je bent een beetje in de war.
Of ik ga gewoon zo vaak uiteten, dat je het niet meer kan bijhouden.
Er was ooit een tijd dat ik dit soort dingen voor mij uitschoof. Vorig jaar een snelcursus gehad om alles vooral nu te doen!
Ahh zo, ben ik ook weer op de hoogte, en ik zou zeggen geniet ervan!
Waarschijnlijk zou zo een cursus voor mij ook goed zijn! …
Goede morgen…
Goomorning all!
Hehehehehe.
Voor mij was het meer symbolisch. We hebben vorig jaar, hier thuis te maken gekregen met ziekte en op die manier een crash course gehad.
Fijne zondag allemaal!
Welk type is dit?
Het lijkt op een Squale Y1545 20 Atmos Ferrovia Ceramic, maar er staat geen Y1545 op de plaat.
Goeiesmorgens
Als ik er nu maar één mocht houden zou het op dit moment toch deze zijn hoewel ik ‘lang’ dacht dat dat de Sinn 556 op staal zou zijn (maar dat zou betekenen geen Squale en dus geen optie)
Ik wou net zeggen; maar niet op de manier waarop @Kleine_gup_in_grote_oceaan hem heeft gehad
Oh enneh @Tech-neut je kunt ook gewoon meerdere zinnen in één bericht sturen hè
óf je telefoon gewoon in je zak houden als je op een feessie bent
Dat zou een ludiek dealtje zijn hè
‘Gewoon’ een 1521 met aftermarket (denk saffieren) bezel
Buongiorno! Dit weekend helemaal in de '‘80s classics’-sfeer. Dus dan ook maar een bijpassend horloge.
Sorry, effe geen Squale.
Fijne zondag, iedereen!
We doen deze zondag even heel rustig aan. Dus net aan m’n tweede koffietje en moet nog ontbijten… hmmm, brunchen, I guess.
Toch nog twee Euro Kleine!
… hier minder hoor!
Generatiekloof ouwe! Het mag allemaal wat korter en de de snelheid van reageren is belangrijker dan de inhoud. Zie je ook aan het chat-taalgebruik. Soms moet ik als ouwe löl ook even Googlen, “tis” en “em” … “Fe googlen brb”.
Dus ik kan je een pb sturen om de ChocoMatic terug te kopen😉
Dus die moest jij fe googlen brb
Sorry flauw van mij…
Jij laat er geen gras over groeien
Geniet van de kleine dingetjes
Betreft een Squale 1521 Fumoso als ik me niet vergis, een ‘Gnomon Exclusive’ zoals ze dat zelf noemen. Toch @QuintNL85 …
VriesKou gaat door voor de koelkast

VriesKou gaat door voor de koelkast
Ik niet ook een beetje?
In de basis is het toch een Fumoso … met een Islander inlegje. Leuk, geeft licht!

Patrick2:
Welk type is dit?
Betreft een Squale 1521 Fumoso als ik me niet vergis, een ‘Gnomon Exclusive’ zoals ze dat zelf noemen. Toch @QuintNL85 …
![]()
True! Voorzien van deze bezelring overgenomen van forumgenoot @Ant
Hoewel ik me laatst wel afvroeg. Wat is nu het verschil tussen deze Gnomon Exclusive Fumoso en een “gewone” Blue Ray?

Wat is nu het verschil tussen deze Gnomon Exclusive Fumoso en een “gewone” Blue Ray?
De wijzerplaat.
Bij jouwes - de Fumoso - lijkt de wijzerplaat bijna zwart ‘met een blauwe sunburst opbouw’ en bij de Blue Ray blauw ‘met een blauwe sunburst opbouw’. Net even anders, kijk maar eens naar de foto’s van beiden …
Ik vind zelf de Fumoso sprekender. De Blue Ray komt me een beetje ‘vlak’ over…