Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Gup wat een naar leven heb jij zeg , gisteren uit eten vanavond uit eten sauna Jacuzzi sjonge dat doet maar :partying_face:

1 like

Net thuis aangekomen.

Heel naar! :sweat_smile:

Nee, dat was vorige week. :joy: Je bent een beetje in de war. :face_with_hand_over_mouth:

Of ik ga gewoon zo vaak uiteten, dat je het niet meer kan bijhouden. :sweat_smile:

Er was ooit een tijd dat ik dit soort dingen voor mij uitschoof. Vorig jaar een snelcursus gehad om alles vooral nu te doen!

4 likes

Ahh zo, ben ik ook weer op de hoogte, en ik zou zeggen geniet ervan!
Waarschijnlijk zou zo een cursus voor mij ook goed zijn! …

1 like

Goedemorgen kroeg! Goeie zondag gewenst :shark:

10 likes

Goede morgen…

1 like

Goomorning all!

Hehehehehe. :face_with_hand_over_mouth:

Voor mij was het meer symbolisch. We hebben vorig jaar, hier thuis te maken gekregen met ziekte en op die manier een crash course gehad. :sweat_smile:

Fijne zondag allemaal!

11 likes

Buongiorno signori! :coffee:
Fijne zondag.

10 likes

Welk type is dit?
Het lijkt op een Squale Y1545 20 Atmos Ferrovia Ceramic, maar er staat geen Y1545 op de plaat.

2 likes

Goeiesmorgens :wave:

Als ik er nu maar één mocht houden zou het op dit moment toch deze zijn :ok_hand: hoewel ik ‘lang’ dacht dat dat de Sinn 556 op staal zou zijn (maar dat zou betekenen geen Squale en dus geen optie)

Ik wou net zeggen; maar niet op de manier waarop @Kleine_gup_in_grote_oceaan hem heeft gehad :wink:

Oh enneh @Tech-neut je kunt ook gewoon meerdere zinnen in één bericht sturen hè :wink: :kissing_heart: óf je telefoon gewoon in je zak houden als je op een feessie bent :crazy_face:

Dat zou een ludiek dealtje zijn hè :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:

‘Gewoon’ een 1521 met aftermarket (denk saffieren) bezel :wink:

8 likes

Herkenbaar… :sweat_smile:

12 likes

Buongiorno! Dit weekend helemaal in de '‘80s classics’-sfeer. Dus dan ook maar een bijpassend horloge. :sunglasses:

Sorry, effe geen Squale.

Fijne zondag, iedereen!:sunny:

We doen deze zondag even heel rustig aan. Dus net aan m’n tweede koffietje en moet nog ontbijten… hmmm, brunchen, I guess. :sweat_smile:

11 likes

:joy:
Toch nog twee Euro Kleine!
… hier minder hoor! :sunglasses:

Generatiekloof ouwe! Het mag allemaal wat korter en de de snelheid van reageren is belangrijker dan de inhoud. Zie je ook aan het chat-taalgebruik. Soms moet ik als ouwe löl ook even Googlen, “tis” en “em” :thinking: … “Fe googlen brb”. :innocent: :joy:

:beers:

10 likes

Dus ik kan je een pb sturen om de ChocoMatic terug te kopen😉

5 likes

controlling-laugh-laughing

3 likes

Dus die moest jij fe googlen brb :sweat_smile:
Sorry flauw van mij…

Jij laat er geen gras over groeien :rofl:

Geniet van de kleine dingetjes

4 likes

Betreft een Squale 1521 Fumoso als ik me niet vergis, een ‘Gnomon Exclusive’ zoals ze dat zelf noemen. Toch @QuintNL85:thinking: :sunglasses:

4 likes

VriesKou gaat door voor de koelkast :partying_face:

IMG_2461

3 likes

Ik niet ook een beetje?
In de basis is het toch een Fumoso … :wink: met een Islander inlegje. Leuk, geeft licht!

1 like

True! Voorzien van deze bezelring overgenomen van forumgenoot @Ant

Hoewel ik me laatst wel afvroeg. Wat is nu het verschil tussen deze Gnomon Exclusive Fumoso en een “gewone” Blue Ray? :thinking:

2 likes

De wijzerplaat.
Bij jouwes - de Fumoso - lijkt de wijzerplaat bijna zwart ‘met een blauwe sunburst opbouw’ en bij de Blue Ray blauw ‘met een blauwe sunburst opbouw’. Net even anders, kijk maar eens naar de foto’s van beiden …

s-l500

Ik vind zelf de Fumoso sprekender. De Blue Ray komt me een beetje ‘vlak’ over…

8 likes