Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ik duik zo het katoen in :sleeping:
En voor de fans TGV (samen met Long Island Watches) is live op zijn youtube kanaal aan het lullen over horloges:

4 likes

Verschrikkelijke kerel! Al die (Youtube) influencers trouwens, hoop blablabla omdat ze dan een gratis klokkie of een beetje korting krijgen. Ik vind het niks, 't zal wel een generatiedingetje zijn. :sunglasses:

Nu pas? :joy:
It’s way past your bedtime young man …

Minion_Bed

Trusten!

3 likes

Deze ouwe løl gaat ook zo!

Slaap lekker allen!

3 likes

Moet zeggen, heb 'm al een tijdje niet meer gekeken. Maar vond z’n vlogs altijd wel heel mooi gemaakt en hij weet wel een sfeertje neer te zetten én hij is Squalefan. Zo slecht kan hij toch niet zijn, dan?! :grin:

4 likes

Het is mijn “sfeertje” niet …
Solly. :sunglasses:

3 likes

Hey, ieder z’n ding. Zal binnenkort weer 'ns een vlogje van 'm kijken. Misschien ben ik er ook wel klaar mee. Nou ja, als het over horloges gaat, vind ik het al snel leuk. :blush:

3 likes

Tja… Ik hecht er eerlijk gezegd niet zoveel waarde aan wat hij zegt of vindt. Ik vind het gewoon leuk om naar dat gel*l te luisteren over horloges en

dat vind ik ook :slight_smile:
Daarom vind ik persoonlijk TGV de minste erge horloge ‘‘Youtuber’’. Zonder hem was er bij mij nooit een SARB017 en blauwe blasted Squale gekomen. Ben ik toch ‘‘geinfluenced’’ :rofl:

3 likes

Ik wil hem best nog even inkoppen maar we hebben vandaag al zoveel over je leeftijd gezegd, ik laat 'm voor een ander op de stip liggen … :joy::beers:

Geintje man, kom op nou … :sunglasses:

3 likes

Maar beter goed geinfluenced dan slecht toch?

4 likes

Zeker weten! :innocent:

EminentUnluckyAfricanpiedkingfisher-size_restricted

2 likes

Laat Koentje nou even joh. Voor je het weet is het ventje getraumatiseerd. :face_with_peeking_eye:

3 likes

Ja, ik ga ook tandenpoetsen en onder de wol.

Welterusten, Squalegekkies!:shark:

9 likes

Echt he. Durf niet meer op die toekomstige Squale-meetings te komen hoor :cry:

4 likes

Misschien dit je dan alweer een trede hoger. :joy:

2 likes

:joy: grrrrrr
Doe dat dan even na 31-03 alstublieft

1 like

Oké, mijn likes zijn op. Over 33 minuten mag ik weer. :scream:

2 likes

Duik snel onder het katoen, ouwe