Ik duik zo het katoen in
En voor de fans TGV (samen met Long Island Watches) is live op zijn youtube kanaal aan het lullen over horloges:
Verschrikkelijke kerel! Al die (Youtube) influencers trouwens, hoop blablabla omdat ze dan een gratis klokkie of een beetje korting krijgen. Ik vind het niks, 't zal wel een generatiedingetje zijn.
Nu pas?
It’s way past your bedtime young man …
Trusten!
Deze ouwe løl gaat ook zo!
Slaap lekker allen!
Moet zeggen, heb 'm al een tijdje niet meer gekeken. Maar vond z’n vlogs altijd wel heel mooi gemaakt en hij weet wel een sfeertje neer te zetten én hij is Squalefan. Zo slecht kan hij toch niet zijn, dan?!
Het is mijn “sfeertje” niet …
Solly.
Hey, ieder z’n ding. Zal binnenkort weer 'ns een vlogje van 'm kijken. Misschien ben ik er ook wel klaar mee. Nou ja, als het over horloges gaat, vind ik het al snel leuk.
Tja… Ik hecht er eerlijk gezegd niet zoveel waarde aan wat hij zegt of vindt. Ik vind het gewoon leuk om naar dat gel*l te luisteren over horloges en
dat vind ik ook
Daarom vind ik persoonlijk TGV de minste erge horloge ‘‘Youtuber’’. Zonder hem was er bij mij nooit een SARB017 en blauwe blasted Squale gekomen. Ben ik toch ‘‘geinfluenced’’
Ik wil hem best nog even inkoppen maar we hebben vandaag al zoveel over je leeftijd gezegd, ik laat 'm voor een ander op de stip liggen …
Geintje man, kom op nou …
Maar beter goed geinfluenced dan slecht toch?
Zeker weten!
Laat Koentje nou even joh. Voor je het weet is het ventje getraumatiseerd.
Echt he. Durf niet meer op die toekomstige Squale-meetings te komen hoor
Misschien dit je dan alweer een trede hoger.
grrrrrr
Doe dat dan even na 31-03 alstublieft
Oké, mijn likes zijn op. Over 33 minuten mag ik weer.
Duik snel onder het katoen, ouwe
Moet een paar minuten wachten… Jurk heeft me nieuwsgierig gemaakt.
De gehele kroeg ligt plat voordat ie klaar is