En even een switch, naar m’n andere favoriete merk. Was deze al een tijdje ‘kwijt’. Maar net weer gevonden, in een kast. Dus meteen even om.
De stalen bracelet is in Nederland en in een recordtijd van 6 minuten behandeld door afdeling inklaringen.
Dat is bijzonder snel zeg! Bij mij zijn verscheidene pakketjes daar weleens een paar dagen blijven hangen
Mijn horloge was ook binnen 13 minuten ingeklaard.
Mooie foto, maar een beetje jammer van die mooie kleuren van de MM
Had vanavond weer een muziekdingetje. Dus was er even niet. Rustig geweest, in de kroeg, vanavond, zie ik. Maar ja, maandagavond, he?
Beetje citroen is juist zo lekker in je gin! Moet zeggen dat ik altijd m’n gin met tonic dronk.
En om het dan toch nog even over horloges te hebben…
M’n 1521jes zijn de meest comfortabele horloges die ik tot nu toe gehad heb.
Nou, ik ga afsluiten, voor vanavond.
Morgen misschien weer een Squale. Of wat anders. We gaan het zien.
Welterusten!
Goeiemorgen kroeg
Gister de jongens (en ikzelf een beetje ) aan het werk in de tuin. Kregen nog hoog bezoek op een gegeven moment. Prachtige dieren zijn het, ook al konden ze wel een poetsbeurt gebruiken.
En ja, de zon kwam er warempel soms doorheen
Buongiorno!
Hadden we deze al eens gezien?
Staat er hier een te koop.
Goede dinsdag morgen Squalisit!
Vandaag komt eindelijk de stalen band binnen!
Fijne dinsdag allen en tot later, met hopelijk een goed inkortbare stalen band aan m’n Squale!
Edit: Natuurlijk kennen wij hier de Zecchini, @TagEd! Jij toch ook?
Oh, echt?!
O.k., of ik ben nu echt mentaal aan het aftakelen of ik moet zo misschien nog maar even een kopje koffie extra pakken, om wakker te worden. Is die al eerder langsgekomen? Zag 'm toevallig (nou ja, niet geheel toevallig, natuurlijk: ben altijd wel 'n beetje aan het rondkijken naar leuke Squales
) en vond 'm wel gaaf.
Ja, dit is de laatste nieuwe LE van Zechinni in 2024.
O.k., ik ben effe weg, naar het koffieapparaat. En als dat niet werkt, misschien toch maar 'ns een klein geheugentestje doen.
Wat zei ik ook alweer? Oh, ja geheugentest!
Nee, maar in my defense: dat was in deel 7. I’ve moved on, sindsdien. We moeten niet in het verleden blijven hangen! Genieten van het nu en de blik op de toekomst!
Ik kan het ook gewoon allemaal niet meer bijhouden, al die speciale uitvoeringen, al die kroeggangers. Nou ja, maakt 't ook uit. Ik laat het gewoon allemaal gebeuren, blijf lekker chill en geniet er ondertussen van!
Hahaha, en deel 6! Repeteren is leren, bud!
Waarschijnlijk is hij voor jou niet bijzonder genoeg om in jouw gedachten te blijven hangen.
En dat geeft niet! Ik wist bijvoorbeeld ook niet dat @koen3103 mijn naam had moeten dragen, eigenlijk! Past beter bij zijn leeftijd dan de mijne.