Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Thnx!

Klopt, daar heeft het wel iets van weg, maar de pelagos heeft rechte indices en een zwarte wijzerplaat met een dichte achterkant.
Maar ik snap wel wat je bedoelt :smiley: ik vermoed dat deze ook wat zwaarder op de pols ligt dan de titanium pelagos.

Maar goed, ff een plaatje van een squale na al dit Tudor geweld. Ik heb tenslotte nog steeds een :shark: in de verzameling .

11 likes

Hoe dan ook geniet van je NA!! :slight_smile: :tada:
Weer wat geleerd! Ooit wil ik weleens een Pelagos proberen, maar er zijn nog zoveel horloges die ik ooit weleens wil hebben (gehad) :joy:

3 likes

peter-hermann-charles-brooks

6 likes

Good morning Squalisti!

10 likes

Moggê :coffee:

9 likes

Heren, was er een tijdje geleden, niet iemand die op zoek was een een 1545 Ferrovia en is deze persoon nog steeds op zoek?

Er staat er 1 op Vinted.
https://www.vinted.nl/items/5753028277-squale-20-atmos-mk2

Mijn advies is om de advertentie eerst aan te merken als favoriet en dan even 1 a 2 dagen af te wachten. 9 van de 10 keer komt de verkoper zelf, heel gretig met een lager voorstel dan de vraagprijs. Hier hoef je niks voor te doen, alleen dus de advertentie als favoriet aanmerken en afwachten.

3 likes

Staat ook n nwe op Gnomon en n gebruikt op marktplaats

1 like

Ook goedemorgen

12 likes

Slecht foto van mijn ‘collectie’: een ouwe TAG, een shiny chique Baume en natuurlijk mijn MM.

5 likes

Ja, die wist ik wel, maar dan ben je dat plus 23% lichter. Die op MP had ik ook gezien, die is al 5 jaar oud. Die van Vinted is van december '24.

1 like

:blue_heart:

18 likes

I know 1 that is for sale! :crazy_face:

Never mind, its a different one!

Ahh okay :+1:

1 like

Hey, nice! Congrats! Maar is die 41mm? Die onderste, toch? Dacht dat die er alleen in 36 en 39 was. Maar, je kunt 'm wel hebben op jouw pols, zo te zien.

Hey, maar dat zijn leuke horloges! Een Kirium, met die lekkere onderscheidende vormgeving, door Jorg Hysek en een leuk tankje, van B&M! Niks mis mee! Nou ja, misschien behalve dan dat de foto idd wel erg matig is. :grimacing: :wink: Verdienen wel een (heel) wat betere foto, toch?! :person_shrugging:

Die kun je volgens mij wel aan @junior kwijt, mocht je er nog eens vanaf willen. :grin:

@SirSqualeWhale Nice one! :shark: :ocean:

6 likes

10 likes

Hij blijft mooi! :star_struck:

2 likes

Kijk! Een Squale in its natural habitat! Nice!
Shark diving, bungee jumping, or sky diving? - Water Cooler - Spiceworks  Community

7 likes

deze milsub variant staat ook op vinted ook gaaf !

12 likes

Had ik inderdaad ook gezien.

1 like

Goedemiddag heren! :shark: :diving_mask:

Zeker!
Maar op dit moment nog niet, 't potje is leeg. :innocent:

Niet op klikken ...

7 likes