Klopt, daar heeft het wel iets van weg, maar de pelagos heeft rechte indices en een zwarte wijzerplaat met een dichte achterkant.
Maar ik snap wel wat je bedoelt ik vermoed dat deze ook wat zwaarder op de pols ligt dan de titanium pelagos.
Maar goed, ff een plaatje van een squale na al dit Tudor geweld. Ik heb tenslotte nog steeds een in de verzameling .
Hoe dan ook geniet van je NA!!
Weer wat geleerd! Ooit wil ik weleens een Pelagos proberen, maar er zijn nog zoveel horloges die ik ooit weleens wil hebben (gehad)
Mijn advies is om de advertentie eerst aan te merken als favoriet en dan even 1 a 2 dagen af te wachten. 9 van de 10 keer komt de verkoper zelf, heel gretig met een lager voorstel dan de vraagprijs. Hier hoef je niks voor te doen, alleen dus de advertentie als favoriet aanmerken en afwachten.
Hey, nice! Congrats! Maar is die 41mm? Die onderste, toch? Dacht dat die er alleen in 36 en 39 was. Maar, je kunt 'm wel hebben op jouw pols, zo te zien.
Hey, maar dat zijn leuke horloges! Een Kirium, met die lekkere onderscheidende vormgeving, door Jorg Hysek en een leuk tankje, van B&M! Niks mis mee! Nou ja, misschien behalve dan dat de foto idd wel erg matig is. Verdienen wel een (heel) wat betere foto, toch?!
Die kun je volgens mij wel aan @junior kwijt, mocht je er nog eens vanaf willen.